Gå til innhold

Nå må dere hjelpe meg damer ang huskjøp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker og, er kjempe interessert i et hus. Saken er den at huset ikke er kommet for salg ennå. men det pga at megleren som skal selge det er på ferie.Har kun vært avbildet med kommer for salg. Jeg vet at det er mange som er interessert i hus i nærheten og jeg antar at vi vil tape en evnt budrunde(nå i disse tider)

er det noe jeg kan gjøre? ringe eks å spør om å få se på det og evnt legge inn bud før visning er fastsatt. kan godt by 150 tusen over takst og jeg om jeg må. Noen som har peiling. De sier jo at ett bud må stå i 24 timer etter siste visning, men når visninga ikke er annonsert ennå da.

Hjeeelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring på og spør om de er intr i en hurtig avgjørelse.

Skrevet

Du kan selvfølgelig prøve, men selger er sikkert klar over at det er flere som kan være interesserte og vil derfor takke nei. Meglere pleier også å råde folk som skal selge til ikke å ha private visninger før fellesvisning og heller ikke ta i mot bud før etter fellesvisning. Ihvertfall var det det vi opplevde når vi skulle kjøpe bolig.

Men lykke til! :o)

Skrevet

åhhh, jeg vil.

hva har dere ville ha gjort da. dersom dere fikk inn eks bud på 100tusen over antydningen(mot at dere liksom dropper visninga og lar oss kjøpe) Det er ett lite hus altså og i en småby.

Skrevet

proev deg, har jo ikke noe aa tape paa det.

har en kompis som fikk tilbud om 200 000 over takst og han solgte.

Skrevet

Jeg hadde takket nei...hadde aldri solgt før visning, dessverre...

Skrevet

flere forslag damer???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...