Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 henter valp om noen dager.... http://www.freewebs.com/bendiksen/P1012543.JPG gleder meg såååååååååååååå synes jo selv han er verdens nydeligste :-p
line_n & sara Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 ååååååååhhh!!!! misunnelig!!! gratulerer med nyyydelig valp!!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Herreguud så skjønn! skjønner godt at du gleder deg masse !
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 nåååååååååh!! den var bare såååå suuuuperskjønn da.....*misunnlig*.... gratulere så mye da!!! )
sikat Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Nyyyydelig krabat! Skal du tren noe spes med ham eller? gjeterhundraser er jo kjent for å være lettlærte og for å like å bruke hodet
Pinny og lillegutt Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Hælledussen aaa! Om du det blir litt for mye for dere, tar jeg gjerne over hehe. Men han var kjempe vakker.. Fikk lyst på valp jeg også.. *skule bort på de to kattekreka*
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2007 ja jeg skal bruke han i lydighet og stille han ut :-) har en border collie tispe fra før, og hun bruker jeg i lydighet de bikkjene er skapt for å arbeide! :-)
Adriansmor med tulla Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 ååå så søøøøøøøøøøt=)) har en blanding mellom australsk shepard og border collie men hun ser ut som en bc....=)
sikat Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Jeg vet, kunne godt tenkt meg en hollandsk gjeterhund(eller en aussie) selv, men vi får nå se. For tiden har jeg en blandingstispe(engelsk setter/flatcoat), som også er veldig lærevillig(gjenstår bare at jeg får litt kontroll på konkurransenervene mine så skal vi starte i kl.1 LP). Gubben har for tiden lyst på stående fuglehund, men tiden vil vel vise, først skal vi ihvertfall gjøre unna familieforøkningen i januar
Gjest Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Kjempeherlig! Vurderte valp fra samme kull selv, men fant ut at det passer litt dårlig med valp når det kommer bebis i september ;p Lykke til med han!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2007 nehei? så gøy ;-) hehe! kjempeflink oppdretter, og flotte valper/foreldre. nå gjennstår bare hentingen :-D har litt bedre tid på meg jeg... venter i desember ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå