Gå til innhold

Hva synes dere om valpen min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååååhhh!!!!

misunnelig!!!

gratulerer med nyyydelig valp!!

Skrevet

Herreguud så skjønn! :)

skjønner godt at du gleder deg masse :) !

Skrevet

nåååååååååh!! den var bare såååå suuuuperskjønn da.....*misunnlig*....

gratulere så mye da!!! :o)

Skrevet

Nyyyydelig krabat! Skal du tren noe spes med ham eller? gjeterhundraser er jo kjent for å være lettlærte og for å like å bruke hodet :)

Skrevet

Hælledussen aaa! Om du det blir litt for mye for dere, tar jeg gjerne over :P hehe. Men han var kjempe vakker.. Fikk lyst på valp jeg også.. *skule bort på de to kattekreka*

Skrevet

ja jeg skal bruke han i lydighet og stille han ut :-) har en border collie tispe fra før, og hun bruker jeg i lydighet :) de bikkjene er skapt for å arbeide! :-)

Skrevet

ååå så søøøøøøøøøøt=)) har en blanding mellom australsk shepard og border collie men hun ser ut som en bc....=)

Skrevet

Jeg vet, kunne godt tenkt meg en hollandsk gjeterhund(eller en aussie) selv, men vi får nå se. For tiden har jeg en blandingstispe(engelsk setter/flatcoat), som også er veldig lærevillig(gjenstår bare at jeg får litt kontroll på konkurransenervene mine så skal vi starte i kl.1 LP).

Gubben har for tiden lyst på stående fuglehund, men tiden vil vel vise, først skal vi ihvertfall gjøre unna familieforøkningen i januar ;)

Skrevet

Kjempeherlig! Vurderte valp fra samme kull selv, men fant ut at det passer litt dårlig med valp når det kommer bebis i september ;p

Lykke til med han!

Skrevet

nehei? så gøy ;-) hehe! kjempeflink oppdretter, og flotte valper/foreldre. nå gjennstår bare hentingen :-D har litt bedre tid på meg jeg... venter i desember ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...