Gå til innhold

Termin i uke 30 -gjengen.(overtid nå ja)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som hadde termin forrige uke, og som har en like svær mage ennå??

 

La oss ha en tråd her da så vi kan følge opp hverandre litt om hvordan det går.

 

 

Jeg hadde termin 2 august!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg hadde termin igår....Ble så skuffet når jeg våknet idag, atså. Fødte nr.1 to dager før termin, så i hodet mitt skulle jeg føde før denne gangen også, men den gang ei....

Skrevet

ja sitter her med magen enda jeg også. skjer ikke noe mer enn vonde kynnere når jeg våkner, som gir seg når jeg står opp.

Skrevet

Er egentlig ikke med i gjengen - hadde termin 27/7 - uke 29, men blir med alikevel :) Sitter her faktisk å lurer på om det er rier jeg kjenner, veldig kortvarige og ikke veldig vondt - men det kommer ca hvert 10 minutt...håpe, håpe!!!!! Ble strippet i går, og håper det skjer noe snart. Er ganske lei... Men det er vi vel alle som går på overtid. Det er liksom noe magisk med den termindatoen... Så selv om man vet at det nærmer seg veldig nå, er dagene lange... LYKKE TIL!

Skrevet

marianne: Ja selvfølgelig får du slenge deg med.

 

Jeg gikk 5 dager over med føstemann... så om det skal ha noen sammenheng så bør fødselen starte i natt da... men jeg tviler litt på den teorien ja...

Skrevet

slenger meg på her jeg også.. hadde termin 1.august, men ingen tegn til fødsel med det første her nei...

Skrevet

je ghadde også termin 2 august.meen her skjer d lite ja. magen er fremdeles like stor den gitt.

Skrevet

termin 1.august her også...men stooooor mage fortsatt.

Håper bebbisen kommer snart sånn at foreldrene mine får tid til å treffe den lille før ferein er over (de bor i trondheim og er på vei sørover idag).

Jaja, blir vel satt igang i neste uke om ikke annet:) Nærmere enn noen gang nå.

Skrevet

Hadde termin 26/7 men går her med mage enda..... Men ting har begynt å forandre seg! Var til kontroll i dag og hadde 2 cm åpning, og våknet i natt av noen vondter som har fortsatt utover formiddagen. Så vi satser på at noe er på gang!!!!

Skrevet

Jeg og hadde termin 26.6. Skal på overtidsvurdering i morgen. Spent på om jeg blir satt igang da.. :)

Skrevet

Blir satt igang i morra om det ikke har skjedd noe mer til da. Håper på at det starter av seg selv før det.

 

Babykjærgård:Lykke til i morgen, syns vi har vært tålmodige nå!!

Skrevet

Tusen takk for det JuliBebis,

og lykke til til deg og. :)

Ja, synes vi har vært flinke :)

Skrevet

2 dager over termin,og hadde trudd eg skulle ha fått for lenge siden.Sist så starta det på termindato,men ho kom ikkje ut før dagen etter.No er det ingenting som skjer!!

Skrevet

2 dager over her også, og absolutt ingen tegn til fødsel....Men nå er ihvertfall sola her så det går ann å sitte ute og nyte den! Lykke til til dere som er 11 dager over, da vet dere ihvertfall at dere er mødre innen utgangen av denne uken da :o)

Skrevet

Er 12 dager over. Skal på overtidskontroll i morgen så jeg håper at det skjer noe da! Føler at vi har gått veldig lenge nå. Begynner å bli sliten nå.

Men det er heldigvis blitt litt bedre vær så da er det muligheter for å gjøre noe slik at dagene går litt fortere =0)

Skrevet

Jeg kan bare anbefale stripping. Er ganske sikker på at det er noe på gang her nå. JIPPI!

Skrevet

6 dager over termin, eg. Hadde modningsrier eller noe sånt i natt, i over 4 timer hver 10 minutt, 7 minutt. Trodde at fødseln var på gang. Men når eg tenkte at eg skulle ringe føden snart å høre med dem, ble det mer uregelmessig og svakere :( Til slutt stoppet det nesten helt, bare en gang i timen eller noe sånt.

Håper nå på neste natt. Litt vondt nå om dagen og, men ikke så ofte.

Ha kontroll hos legen i morra hvis det ikke har skjedd nokka. Håper at hun kan skjekke modning og åpning. Men best hvis fødseln starter i natt :)

Når blir man strippet? Har aldri hørt om det hos legen eller jordmor, eller bøkene, bare her på BIM

 

Lykke til dere alle

Skrevet

Har termin idag... Men har blitt forberedt på ating kunne skje allerede fra 12.juli pga forholdene. Fikk nr 1 to uker før, og nr to 1 uke før. Så dette er nytt for meg! Holder på å dø av bekymring... Hadde masse kynnere på denne tiden med de to første, men nå finnes det ikke tegn... Kommer meg nesten ikke over gulvet eller opp fra senga pga bekkenløsning. Grad 3(+) i ødem og helt stiv i alle ledd.... Har vært hos helseterapaut idag for å få noen nålestikk som kanskje kan hjelpe, og har akkurat drukket 2 dl olivenolje, som skal kunne sette igang fødsel.... Hjalpl ikke med fullmåne heller...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...