Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang kjenner eg tvillingene i magen min skikkeligt:)

Ringte samboeren min på jobben..fikk beskjed om at han var i ett møte..sa til sekretæren at eg kunne ringe senere.

5 min så ringte han kjempe bekymret.(sekretæren hadde sagt til han at eg hørtes gråtkvalt ut) han ble både lettet og glad når eg fortalte hva det var. Har ihvertfall lært nå at det er bedre å sende sms..slik at eg ikke skake opp både den ene og den andre..hihi

Er 16+3 uker nå og glede meg over hver dag med de to små miraklene i magen min. Ha en strålende dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy!!!

jeg har bare en i magen, men har lurt litt på hvordan det kjennes ut når to sparker på en gang! ;)

strålende dag til deg og!

Skrevet

Når folk spurte meg om jeg var gald i babyen i magen svare jeg ja, uten å skjønnne egentlig hva jeg sa. Jeg hadde ikke noe forhold til babyen til å begynne med. Men etter at babyen har begynt å sparke er jeg blitt sååååååå......glad i den og kan nesten ikke vente med å få den i mine armer. Selv om de sparkene kan være ubehagelige noen ganger elsker jeg de små sparkene.

Bare gled deg, det blir flere sterke spark :)

Skrevet

venninner ler av meg og sier at bare vent..om kort tid så sukke du over at der er så mye sparking at du ikke får sove,vondt i ribbebeina osv.

Men nei da eg skal vel ikke klage!!!!!!! hihihi

Vet det blir ganger der eg sikkert får mine "plager" og..men foreløpig så bare koser eg meg:)

Skrevet

Jeg er 27 uker og ja det blir mye spark spesielt etter uke 25 :) Koselig vonde spark men ville ikke byttet de mot noe annet i verde

Skrevet

Åååå, så koselig! Det er helt fantastisk å kjenne den (dem i ditt tilfelle) for føste gang!! :P

Skrevet

Har også tvillinger i magen, og kjente første spark omtrent på samme tid som du. Er så vidunderlig! Nå er jeg snart 24 uker, og må enda smile når de dunker der inne. Ikke lei enda nei, selv om de herjer litt med meg på senkveldene ;-) Det er moro med spark overalt, og i og med at de nok begynner å få det litt trangt kjenner jeg nå når de hikker også. Det kjennes ut som om en sparker oppover, den andre nedover. Er så spent på hvordan de ligger, og hvor tidlig de ligger sånn før fødsel. Veldig spent på om det er mulig med vanlig fødsel. Men inntil videre koser meg meg med alle de små og etter hvert ganske store dunkene...De to siste ukene har også sambo kjent dem, og gjett om det var stort for han. Jeg har to fra før, men han ingen, så det var ekstra spesielt.

Har de sett hva dere får ? Vi får to gutter (toeggede)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...