Fabelaktiv Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 som har sin siste dag på jobb før permisjooooooooon? Skjønner at det er litt vanskelig.. hint: nicket ligner litt på ordet fabelaktig (uten sammenligning forøvrig) oooooooooooooo - noen er glad!!!!
strekkmerketrollet Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 gjetter villt her nå, men tipper hu derre Fabel_Aktiv med Super_Aktiv ?? I allefall gratulerer sååå mye til henne
Fabelaktiv Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 1 premie går tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil (trommesolo) c,*) mommy-06 (og 07 om jeg ikke er helt bak mål)
@nne p@ l@nne Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Grattis med snart perm da:-) Gikk ut 1 august men hadde null betydning siden jeg er sykemeldt, Snart er det nesten et år med pupp og bæsj:-) Det blir kos!!!
Fabelaktiv Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 uh - så heldig da.. jeg er på plass på jobb igjen i februar jeg da.. også skal jeg ha permisjon igjen et par mnd neste sommer.. så totalt så får jeg vel drøye 7 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå