Gå til innhold

Dere med 2 eller flere barn, som fødte til termin med nr.1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det med nr.2 ? Fødte nr.1 to dager før termin og her sitter jeg 1 dag på overtid med nr.2.... Kan jeg forvente fødsel snart eller?

Hormonene herjer og jeg er så utrolig utålmodig.... All respekt for de som går 2 uker over altså....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødte nr 1 på termindagen, nr 2 kom 5 dager over.... Så ikke så oppløftende akkurat :(

Skrevet

Tja, første ble født 3 dager før termin, nr 2 kom 6 dager før termin....

mamma fikk også første 3 dager før termin, mens andremann (jeg) kom hele 14 dager etter termin...men tror ikke du skal tenke for mye på det, jeg hadde blitt gal:) kommer nok straks skal du se:-)

Skrevet

Førstemann kom 6 dager før termin; andre kom 3 dager før..

Gjest supersnupp
Skrevet

nr 1 kom 1 dag før, å nr 2 kom 3 uker før.....det va deilig det, slippe den siste lange ventetia:)

Skrevet

Førstemann kom en dag over termin, og andremann kom på termindatoen! Ganske så presise mine ja :-)

Lykke til med fødsel!!!!

Skrevet

Fødte førstemann én dag før termin.

Fødte andremann 25 dager før termin.

Skrevet

første og andre mann til termin, tredje 17 dager før termin- igangsatt fødsel

Skrevet

førstemann 4 uker før termin, andremann 3 dager før termin:) de var faktisk like store:)og like lange... begge startet med vannavgang kl 7 på morran mens jeg sov:)

Skrevet

Første ble født en dag etter termin

Andre ble født 14 dager før termin

Lykke til!

Skrevet

1. ble født på termindagen

2. ble født 5 dager ETTER termindagen

Skrevet

Første ble født en dag før termin og andre ble født 3 uker før termin.

Skrevet

Hmm... Ser at de fleste iallefall ikke har gått mye over. Får satse på at det skjer noe ganske snart da. Inni hodet mitt var jeg nok veldig innstilt på at også denne skulle komme før termin...

Hadde 2-3 cm forrige Fredag, så håper inderlig det skjer noe action snart. Får litt panikk av denne overtiden, jeg...

Kryss fingrene, jenter! Håper det blir fødsel i veldig nær framtid. Jeg er klar for smerte, blod og tårer:)

Takk for svar!

Skrevet

Dette hjelper vel ikke så mye når du er på overtid men sån her var det med mine.

Nr.1 - på termindagen

Nr.2 - 22 dager før termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...