Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Siste to nettene har vært et rent Hel*****! Våknet hele tiden, setter plutselig i et vræl, ikke roet seg. Tatt han i min seng, bysset og kost, men allikevel har han ikke ville roe seg og sove før etter lang lang tid (flere timer). Han får en tann oppe så mistenker at det er den men vet ikke, han er ikke like ille på dagen. Begynte med nattavvening for litt over en uke siden og han ble sååå flink, våknet maks 2 to ganger og sovnet igjen med en gang etter vann og smukk. Jeg går snart ut av mitt gode skinn her, noen som har noen rips/råd? Går på veggen snart
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2007 *dytter litt*
Grigri m/3 gutter Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Min er nesten 9 mnd og sover stort sett hele natta nå (begynt med det nylig). Før var det bestandig opp noen turer for å putte i smokken eller noe. Når han får tenner er det alltid vanskelig med søvn, både på dagtid og på natta, og selv om det virker som han ikke har vondt fordi han ikke gråter når jeg holder ham, så kan det være tannplager for det. Jeg har ingen råd i grunnen, nattavvenning vet jeg ikke noe om, dvs han har ikke fått mat på natta siden han var 5 mnd ca, og hvis det er tenner vet jeg ikke annen råd enn å gi smertestillende hvis han har vondt.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Vesla har hatt en periode hvor hun holdt på sånn nylig. Det var tenner, ingen tvil. Hun fikk 4 oppe samtidig. Så bare den ene først, men plutselig poppet det ut enda tre:) Smertestillende og tyggeting som er kalde er anbefalt.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Har planer om å gi smertestillende i kveld ja, er helt utslitt etter nattavvenning og så dette. Begynner på skolen om 14 dager og hadde håpet på at han sov hele natta da så jeg fikk litt søvn. Krysser fingre og tær! Tusen takk for svar, satser på at det er flere tenner som kommer oppe en den ene jeg kan se
4barnsmor88 Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 størsta mi søver hele natten.. ikke våken en eneste gang..sover fra ca 20.00 - ca 07.30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå