Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Vet jo en del av dere treffes innimellom... Tror der jeg også kunne få være med en gang? Dere virker så koselig=) Skal følge med på om det kommer en "trefftråd", men er det planlagt noe i nær fremtid? Permisjonen min er snaart over, HJELP!!!
Anonym i dag Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hei, det er bare å møte opp, ser det er satt opp treff 15 august, hvis du titter lenger ned på tråden, med mange søte damer, håper det blir på Ekeberg, da jeg har en gutt på 21 mnd, så ikke klarer og sitte så veldig stille lenger ;-))
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Oi ! Ja det så jeg nå.... Men vi er selfølgelig borte den uka... får bli med neste gang da=) Takk for svar!
phantomet Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 De "gamle" traverne treffes også en gang i blant.... *hint-hint* Og der er kanskje ungene mer jevngamle med turbojenta???
dritgrei hei hei! Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 treff er fint, jeg tror vi må treffes her i området snarft også jeg :-)
Karomamma Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Ja til treff over hele Norge!! Det ser ut som det blir modentreff i Oslo både søndag og neste onsdag. Vi stiller helst i helgene siden jeg jobber og Karosnuppa koser seg så fælt i barnehagen
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Ja hadde vært superkoselig og fått blitt med en gang. Dere "annonserer" vel her inne =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Ja sånn er det jo med oss nå også selv om jeg har en fridag i uka. Men den flyr så fryktelig fort. Men det er jo hyggelig at gutta boys kan joine oss også, så blir det mer tid til skravlings.....hvorfor.....for de løper etter ungene vel........hihihihi.........smarte smarte klatten;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå