Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo en del av dere treffes innimellom...

Tror der jeg også kunne få være med en gang?

Dere virker så koselig=)

Skal følge med på om det kommer en "trefftråd",

men er det planlagt noe i nær fremtid?

Permisjonen min er snaart over, HJELP!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det er bare å møte opp, ser det er satt opp treff 15 august, hvis du titter lenger ned på tråden, med mange søte damer, håper det blir på Ekeberg, da jeg har en gutt på 21 mnd, så ikke klarer og sitte så veldig stille lenger ;-))

Skrevet

Oi ! Ja det så jeg nå....

Men vi er selfølgelig borte den uka...

får bli med neste gang da=)

 

Takk for svar!

Skrevet

De "gamle" traverne treffes også en gang i blant.... *hint-hint*

Og der er kanskje ungene mer jevngamle med turbojenta???

Skrevet

treff er fint, jeg tror vi må treffes her i området snarft også jeg :-)

Skrevet

Ja til treff over hele Norge!!

Det ser ut som det blir modentreff i Oslo både søndag og neste onsdag.

Vi stiller helst i helgene siden jeg jobber og Karosnuppa koser seg så fælt i barnehagen :)

Skrevet

Ja hadde vært superkoselig og fått blitt med en gang.

Dere "annonserer" vel her inne =)

Skrevet

Ja sånn er det jo med oss nå også selv om jeg har en fridag i uka. Men den flyr så fryktelig fort. Men det er jo hyggelig at gutta boys kan joine oss også, så blir det mer tid til skravlings.....hvorfor.....for de løper etter ungene vel........hihihihi.........smarte smarte klatten;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...