Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Skal gifte meg og vurderer en slik en istede for kake. Noen som har gjort dette? Og ikke minst om det smakte godt? Link: http://www.sjokoladefossen.no
suseduse Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 veit om noen som har det, og smakte visst godt og alt det, men veldig grisete og klisstet.. pen å se på men ikke så praktisk.. men det er EN mening da... vurderte litt sånn selv, men veit ikke helt..
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Det er jo bare sukker og det blir mye kliss! Bryllupsgjester med litt alkohol som blir mer og mer kreative med sjokoladen, nei takk. Serverte i et bryllup de hadde en slik og det anbefales ikke.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Sorry...men jeg hadde ikke valgt noe sånn til bryllupet mitt-syns det så litt kjipt ut jeg..:-))
Gjest Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 hvis du vurderer en slik ...går du nok for en betemt stil tenker jeg? synes det så meget godt ut jeg...og classy...noe annet enn det vanlige... lykke til
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Leter etter noe alternativ til en bryllupskake. Vil ha noe som er originalt og spesiellt. Og hadde først tenkt til å bare ha konfekt og masse sjokolade så da kan jo denne være et alternativ.
Vekten 78 Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Jeg har også vurdert det her i mitt bryllup...og håper vi kan få det til!!! Ingen av oss som er noen kakemonser, men er VELDIG gla i sjokolade!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Tenkte å høre med de som skal arrangere bryllupet vårt om de kan ordne en slik fontene, vil ikke stå for det selv for det ser jo litt innviklet ut men ser veldig godt ut da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå