(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 1. Stå opp med min fantastisk blide sønn på morgenen-han er virkelig klar for dagen alltid:-)) 2.Være sammen med venninder å snakke dritt og ha det gøy (:-))) thjihi 3.Shoppe-elsker å shoppe-det gjør meg glad:-))
så var vi 4 Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 1. Min lille smaske-mikkel 2. En god kopp kaffe 3. Familien min
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 1. Å våkne av at mannen min legger datteren vår i sengen med meg så jeg får sovet godt til hun våkner i 0930tiden.. 2. At det er ryddig her 3. Voksentid
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 1. Verdens beste gutt 2. Verdens beste samboer 3. Verdens beste svigerfamilie
Gjest Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 1. Guttane 2. venner - spesielt en av dem 3 jobben min
NessaS Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 - Sønnen min - Samboern min - Hele familien min
Learning to fly Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 utenom familien --samvær med veninner -min daglige tlf til min søster:) -planlegge reiser
♥ DAME Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 * Å være med sambo Prate, kose, gå turer, se film ilag +++ * Kaffi, sjokolade og en go morgen med vanilje * At jeg har en faddersønn som jeg hjelper til et bedre liv
Milletrille Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Å våkne og se på dattern vår som bare er et stort smil! Å se pappaen og datteren vår leke og kose seg sammen. Å ha en skikkelig jentekveld hvor skravla (og sladderen) går i ett
Go`mamma`n... Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Hele familien:-) Huset & hagen God middag:-)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 De bæste guttene i verden,nemlig samboeren min og sønnen vår:) Leke og kose ilag alle sammen:) At vi er friske alle sammen:)
Diva Muffin Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 -Å oppdage at andre ikke er bedre enn meg selv om jeg tror det -Å konstatere at mitt barn er bedre enn andre sine barn -Sladder... Ok, kanskje litt vel inspirert av en annen tråd her.. Håper ironien skinte gjennom Tre ting som virkelig gleder meg: -En smørblid baby drar meg i nesa og ler til meg hver morgen -En fantastisk mann som forstår at nybakte mammaer også har behov for litt alene-tid -Gode venner som ramler inn døra litt vel ofte for tiden, men gud så fint det er å snakke om noe annet enn farge og konsistens på babybæsj
Lillnita. Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 mie' du har jo skrevet alle mine jo =) får finne noen andre da hehe. 1. Å få en god klem fra barna eller samboeren 2. Å se barnas glede og lykke når de endelig mestrer noe de har slitt med lenge. 3. Å sitte i armkroken til samboeren og se en god film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå