Gå til innhold

God morgen Heksa og ......, hvordan er det med deg i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjaman....er det ikke litt dumt å fortelle folk hva du evt "ser" når de ikke har bedt om denne informasjonen? Uansett om den er positiv eller negativ?

Skrevet

At du gidder anonym..Hvorfor kan ikke sjaman få skrive det hun vil?

Skrevet

Det var et spørsmål bare, jeg gidder fordi jeg undrer meg over ting. Det er lov å melde seg ut av saueflokken forresten.

Skrevet

morsom du foressten..

Skrevet

Forresten? Foressten? Forresten?

Skrevet

barnslig du er da..

Skrevet

Du lar deg pirke på da...

Skrevet

hva i alle dager jeg er da for faen meg ikke synsk på heltid...

kan jeg og få lov til å gi en venn en klem og med et ønske om en god dag uten at du blander deg din dritt...

ja sorry men nå ble jeg faen meg skikkelig provosert....

jeg forteller da ikke noe til noen ...det er dere som tror at jeg hele forbanna tia sitter med kula mi og ser på andre...nei nå asså...

tror faen meg jeg skal slutte å spå folk gratis for makan til frekkhet...

er det mulig...

heksa....unnskyld men det var meningen dette skulle bli en pos tråd...ikke ment slik...men jeg har mensen skjønner du og er litt irritabel da...særlig på anonyme...

Skrevet

Du gir små drypp her og der synes jeg da...men det er meg. Ikke meningen å ødelegge denne tråden, beklager for det.

Og ja, jeg syns faktisk du skal slutte å spå folk gratis.

Skrevet

ok sorry at jeg ble litt sint...men ok små drypp....tja jeg tror jeg vet hva du sikter til...og det har skjedd mneg 1 gang at jeg trykket lagre FØR jeg tenkte meg om...men ok...nok om det ...det skjedde og heldigvis fattet personen det godt opp...

Skrevet

Ok, må bare spørre jeg ..siden du tok det så ille opp...mener du at jeg har mobbet deg?

Skrevet

nei bevare meg vel...du skjønner får noen pm er innimellom som ikke er så artige...men sletter de etterhvert...så det er det jeg sikter til hehe...

Skrevet

Herre, det er da forskjell på å si at "jeg tror du får en fin dag i dag", og å si "i dag kommer du til å bli påkjørt, og mannen din kommer til å gå fra deg".

Milde..

Skrevet

Bra. Takk for svar. Jeg begynte å lure om det var dette som utløste innlegget ditt på Skravlesiden. Ha en god dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...