Gå til innhold

Den Sorte Dame båten hos Brio.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var å skulle kjøpe Den Sorte Dame til min sønn i helgen. De var utsolgt, og fortalte meg at de ikke kom til å ta den inn igjen pga mye returer forde det var så dårlig kvalitet.

 

noen som kan bekrefte - avkrefte dette? Da kjøpter jeg en annen båt !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobbet på brio tidligere,og da var det hvertfall mye tull med dem!Fikk mange av dem i retur!Men det var jo når den kom ut i butikkene,skulle jo tro dem fiksa på det som ikke var bra..Men hos oss var det mange som heller kjøpte en annen vi hadde,som tålte mer!

Kommer jo litt an på alderen til den som skal ha den og:-)

Skrevet

Ja det detter jo av litt sånn her og der, men likevel er det den leken eldstemann har lekt mest med av alle lekene her i huset.Vi har hatt den i 2 1/2 år. Eldstemann er nå 5 år og leker med den enda.

Skrevet

Vi har hatt det skipet i 4 år her i huset.Men det er bare skroget som er igjen. Nå har eldstemann akkurat lagt det fra seg, haner blitt for stor.

Men det er veldig dårlig kvalitet. Er laget av hard plast, så det knekker for et godt ord. Første dagen knakk to av mastene. Jeg ville ikke kjøpt en sånn igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...