Gå til innhold

Nå ble jeg skikkelig skuffa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte for morroskyld på nicket mitt på google, og fant to innlegg skrevet på krangle (se forrige tråd). Jeg ble skikkelig skuffet. Er det sånn at det bare er meg her inne som ikke er skikkelig prøver ennå? Vet jeg har vært her en stund, men pga omstendighetene vi har vært igjennom har det ikke blitt til at vi har begynt å prøve skikkelig ennå. Men det må da være lov til å være her for det? Eller? Ser det er mange som forsvarte meg der inne, takk for det. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ogsaa her litt innimellom.

Vi begynner ikke aaprove foer naermere jul, men syns det er kos aa vaere her og droemmer litt......

har ikke lest det aktuelle ionnlegget, men ikke bry deg !

Skrevet

Vær her inne og kos deg. Ikke bry deg om det de skriver. Passe frekt synes eg. Men er jo alltid desverre noen kranglefanter rundtom.

Skrevet

Vi begynner ikke å prøve før neste vår/sommer - men jeg har meldt meg inn her fordi man kan få mye god info samt mange tips og råd- også i forkant av en evt. graviditet. Det er jo ganske mye man må vite, og ting man må ta hensyn til (burde ihvertfall) før en graviditet også.. Vel,lykke til når dere evt. begynner og prøve :-)

Skrevet

Jeg har svart deg på de andre innleggene, og jeg synes du også burde sende de linkene til moderator.

Det er klart at alle har lov til å være her inne enten om de er prøvere eller ei. Det spiller ingen rolle det. Vi er jo her alle sammen for å hente erfaringer og dele de vi har selv. Bortsett fra noen drittunger av anonyme som ikke tør å stå for det de mener selv.

Skrevet

Ja ikke bry deg.. du er så kos atte - har da ingenting å si om du har barn i magen eller ikke.. du vil jo ha det - hvilke omstendigheter som finns rundt det der er da uvesentlig for oss andre :)

de som ikke vil snakke med deg får bare la vær sier nu jeg

Skrevet

Har sendt link til moderator nå. Fant de innleggene ved en ren tilfeldighet, for jeg bruker ikke å være på kranglesiden.

Skrevet

bare drit i de jævla anonyme...de er bare noen feige drittunger som ikke vet hva annet de skal finne på.

om dere anonyme leser dette:

FÅ DERE ET LIV!!!

Skrevet

Jeg har også vært her en god del utenom å være prøver, men er småprøver nå =)

Skrevet

Hva er det med folk? Synes det er blitt så negativ stemning her inne i det siste. Man må tenke seg godt om før man legger ut noe her.

Synd det skal være sånn.

Ønsker deg og typen din lykke til:o)

Skrevet

Vi er mange som er her inne og som ikke har begynt å prøve enda, man har da lov å føle på stemningen og kanskje lære litt i ventetiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...