Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Det være seg sportsvogn og bag. Når brukte dere 100% ikke vogn mer
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Vet egentlig ikke men kan tippe alderen 4,5-5 års alder..?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Mener du det? En jente på 2 som er datteren til et vennepar av oss bruker ikke vogn mer, og hun er jo en helt normal unge. Trodde det var vanlig jeg?
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Sønnen min sluttet med vogn da han var 2 år. Da overtok lillebroren vognen. Har en paraplytrille som vi bruker dersom han skal gå langt.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg har en gutt på 3,5 år og han bruker sportstrillen når han er ute med dadden sin-og den komme til å bli brukt til denslags lenge til og:-) Ellers så liker han veldig godt å gå selv,men det er veldig greit å ha med denne trillen når vi går en lengre tur da:-)
Learning to fly Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Når de var ca to år. Men når jeg måtte ta de med på kjøpesenter, så hadde jeg de i tvillingtrille frem til de var nesten 3 og 4 år. To villstyringer i ett kjøpesenter er greit å ha fast i en vogn med hver sin vannflaske og grovt rundstykke:) (Har to med 13 mnd mellomrom.
Sånn kan det gå Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Våre har sluttet når de var ca 2 år. Minsten er 20 mnd nå og vi bruker trilla mindre og mindre.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Vi slutta 100% med vogn da han var 2 år. Da gikk han selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå