4barns mor Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 http://www.barnimagen.com/forum/thread/9943086
4barns mor Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2007 Og denne: http://www.barnimagen.com/forum/thread/9335795
@nne p@ l@nne Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Tror ikke du skal bry deg så mye om det! Men det er noen inne på krangle som er litt misunnelig på de som får mye svar på trådene sine og som har mange kjente her inne. Det er gjerne de det går utover på krangle!! I følge anononyme der er ikke BIM for de med: -Srivefeil (er så mange som bare elsker det norske språket sjønner du) -De overvektige -De som røyker -De som er under 20 -De som er over 30 -De som forteller mye om seg selv osv osv:-)
Tooblind Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Det som de anonyme gjør her, er jo regelrett personhets noe som ikke er lov, og selv om de har klikket på anonym knappen, så kan moderator og webmaster finne ut hvem dette er og sperre hele brukeren, noe de burde gjøre for det er vel litt av jobben deres. Jeg har sendt mail til moderator for deg og jeg anbefaler deg om å gjøre det samme. Send med linken til innleggene.. Folk som bare er her inne for å lage kvalm, kan vel gå et annet sted å gjøre det vel??? BIM er for alle.
Tussa og Sofie Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Herregud, noe så idiotisk!!! Altså innlegg av anonym på krangle. Prøv å ignorer og drit i det. Noen har åpenbart store fritidsproblemer, og har fått med en liten hjerneskade på kjøpet!!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 as usual så er det ANONYM ja som må ut med kjeften. ikke bry deg i det hele tatt... du er like velkommen som alle andre og om du er gravid, prøver eller bare liker å være her så why skal andre bry seg! Blir nesten litt oppgitt eg over de som har så lite å ta seg til at de starter slike tråder.. men heldigvis har vi krangle foumet.. vi slipper dem jo heldigvis her på skravle som jeg stort sett syntes er veldig koselig. stå på du.. ikk bry deg om teite anonymere.. i mine øyne er usaklige anonyme tråder = INGENTING
line_n & sara Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 herreguuud! dette var drøyt! anonym burde kansje finne en hobby eller iallefall noe å bruke tiden sin på! disse innleggene er jo bare tull!! er aldri inne på krangle, og det er jo en grunn til det! gidder ikke å gi oppmerksomhet til anonyme kranglere! jeg er kjempeglad for at jeanette er her på bim, jeg! hun har gode råd, og er alltid hyggeli!
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 HÆRREGUD!!!! Noe sååå latterig!!! Har folk virkelig så lite å bedrive tiden med???? Må virkelig le nå! HÆ??? Dummeste jeg har hørt på lange tider!! Er skjelden inne på kranglesia, har ikke helt interresse av det. Har bedre ting å bruke tia på enn å rakke ned på folk jeg aldri har møtt liksom.... Næinæinæi...*ristepåhode* *lemasse* Ikke bry deg!!!
4barns mor Skrevet 6. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2007 Hun har tydligvis ikke så mye å finne på siden hun har sjekket ut når jeg ble medlem her etc.
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 er under 20 selv og gravid ska sei eg har fått høre det av anonyme selfølgelg... sida hetter barn i magen og det har eg s eg kan vel vr her inne.. la de hålle på det eneste de er ute etter er å få andre til å føle seg dårlig for at de skal føle seg bedre om hvor bra mennesker de er.. syns anonym knappen skal bli brukt viss du spør om noe pinligt og sånn men ikke for å klage på andre!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 vel, vi får vel heller synes "synd" på denne anonym. Sånn tenker jeg om disse sjelene som ikke kan gjøre noe annet enn å kritisere her inne. Så lenge du trives her inne Jeanette, og finner ting som du synes er intr. å prate om så må du få lov til å være her du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå