Mamman til Mina og Sara Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 er helt alene i ny innflyttet leilighet, våknet nettopp av at noen sa navnet mitt klart og tydelig, var så klart at jeg stod opp for å se hvem det var. grøss
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 å herregud s ekkelt....har hørt dette har skjedd med flere mennesker..
Tussa og Sofie Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 URGH, grøss, fytti katta, da hadde jeg dødd på meg....
lillegull:) Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 skjedde med meg i vår nye leil også.. er nok bare hodet om spiller deg ett puss siden alt er nytt.. men fy f... jævli skummelt:) jeg turde ikke være der alene på leenge..
lotta72 har fått Anders Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Æsj så ekkelt. Jeg våknet midt på natten natt til i går at noen hvisket/hveste mamma. Det var ikke stemmen til en av mine døtre, og de var ikke hjemme den natten. Jeg var helt alene i huset. Sikkert i en drøm, men det virket så vikelig. Tok litt tid før jeg sovnet igjen. Skikkelig ekkelt. Godt vi er flere.
lotta72 har fått Anders Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 God ide:) Er nok bare gravide-greier. Jeg drømmer ufattelig mye rart om dagen. Er oppgitt over det virkelig kan komme så mange merkelige tanker i hode mitt..... At det går ann...
2gullklumper Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Dette var litt rart å lese, for dette skjedde med meg i dag tidlig..... trodde jeg hadde forsovet meg, og sambo skulle vekke meg, men han var allerede dratt på jobb... ekkelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå