to jenter og ett gull i magen Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 ja:) sitter og spiser og dibber før jeg drar på jobb:)
zadine Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 God morgen;-) Ikke stått opp, skal snart legge meg, sitter på nattskift og venter på avløsning ;-) Beste med nattskift, å legge seg når andre begynner dagen.
yasmina Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Godt det er andre enn meg her da. Er ofte her om morgenen og blir litt utaalmodig da det er saa lite folk her. Klokken er to timer mer her saa det er jo naturlig at jeg er oppe litt foer de andre her inne, men det er litt kjedelig. Dere faar ha fin dag paa jobb og i seng da
Solitude Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 *gjesp* tja, kroppen min er her.. Hjernen venter på kaffen
En_av_hver Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Kan jeg spørre hvorfor du bor der du bor? :-)
yasmina Skrevet 6. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2007 Vi bor her frdi mannen min fikk tilbud om jobb her nede poog saa bor mine foreldre her. Kjempe flott mulighet for barna til aa bli bedre kjent med mormor og mormfar. Morfar jobber nemlig ogsaa her
NessaS Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Good morning. =) Dette blir en morsom dag, småtten er allerede sur og grinete. Hurra.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 En riktig god morgen ja:-) Det er alltid en fryd å stå opp med minien,for han er strålende glad når morgenen kommer-han er en av di som ikke er tilhenger av å såve:-))
En_av_hver Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Å, så spennende da:-) Ha en fin dag, nå skal jeg hjem og legge meg! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå