Gå til innhold

God morgen damer ! Er dere staatt opp ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja:) sitter og spiser og dibber før jeg drar på jobb:)

Skrevet

God morgen;-)

Ikke stått opp, skal snart legge meg, sitter på nattskift og venter på avløsning ;-)

 

Beste med nattskift, å legge seg når andre begynner dagen.

 

Skrevet

Godt det er andre enn meg her da.

 

Er ofte her om morgenen og blir litt utaalmodig da det er saa lite folk her. Klokken er to timer mer her saa det er jo naturlig at jeg er oppe litt foer de andre her inne, men det er litt kjedelig.

 

Dere faar ha fin dag paa jobb og i seng da :)

Skrevet

*gjesp* tja, kroppen min er her.. Hjernen venter på kaffen :)

 

Skrevet

Å jada, skal snart hjem å legge meg:-)

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du bor der du bor? :-)

Skrevet

Vi bor her frdi mannen min fikk tilbud om jobb her nede poog saa bor mine foreldre her. Kjempe flott mulighet for barna til aa bli bedre kjent med mormor og mormfar.

 

Morfar jobber nemlig ogsaa her :)

 

 

 

 

Skrevet

Good morning. =) Dette blir en morsom dag, småtten er allerede sur og grinete. Hurra.

Skrevet

En riktig god morgen ja:-) Det er alltid en fryd å stå opp med minien,for han er strålende glad når morgenen kommer-han er en av di som ikke er tilhenger av å såve:-))

Skrevet

Å, så spennende da:-)

Ha en fin dag, nå skal jeg hjem og legge meg! :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...