Gå til innhold

Endelig termin!!! Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kommet til termin!! Så nå kommer babyen snart!!! :)

Jeg logget meg på BIM i dag til den hyggeligste infoen så langt:

I dag er det mandag 6. august.

Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -0 dager (0 uker) til termin mandag 6. august 2007.

Men kan desverre ikke si at jeg har rier eller andre klare tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet, så blir nok overtid på meg...

Andre med termin i dag eller en av de nærmeste dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, jeg har også termin i dag- og er også våken nå... :-) Spennende tider. Har heller ingen tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet- men merker at kynnerne begynner å bli mye kraftigere mm. Synes det er vledig uvireklig at fødselen i teorien kan starte når som helst, synes ikke du/dere også?

Kan godt vente noen få dager til med å føde , jeg- så lenge alt tyder på at barnet i magen har det bra. Har en sønn på tre som akkurat har begynt å barnehage og vil gjerne at han skal få en rolig start der- hvor begge foreldrene kan støtte han. Men håper jo at jeg slipper å gå to uker over termindato, for da blir en jo lett litt bekymret over om alt står bra til inne i magen.

Lykke til alle sammen!

Klem,

Skrevet

Har også termin i dag! =) Men føler ingenting på meg at det kommer til å skje noe i dag... Men det haster heller ikke for min del! Gleder meg jo selvsagt veldig til å se det lille nurket inne i magen, men så lenge den har det bra der inne så er det ok for meg. Har vært kjempe-heldig med tanke på plager, så sikkert derfor jeg har denne innstillingen.

Begynner å bli litt lei alle som kommer bort til meg på butikken og spørr om jeg ikke sprekker snart osv. Det er da jeg som bærer de ekstra kiloene, ikke de! Jeg trives kjempegodt med å være gravid jeg, svarer jeg da...! Men ikke misforstå, gleder med som sagt veldig til den lille kommer ut og hilser på!!!

Skrevet

Jeg håper det skjer snart, men vi må vel bare vente... :)

Skrevet

Hei baby i aug!

såg at Kamaman (el hva hun heter) har født sin Nora.

jeg har termin om 2 dager... men det blir nok overtid på meg også... utolmodig nå..

får se hvem av oss som føder først da...he,he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...