♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Er ei som jeg har kunnet skrive sms og snakke til tidligere...I de siste ukene har jeg seriøst følt meg totalt avvist....Ikke fordi jeg ikke har fått svar på diverse sms el noe, men i d hele og fulle...Er litt dumt for vi jobber egentlig sammen..er sykmeldt jeg nå da, men...Jeg har ikkeno imot henne...hu har faktisk utnyttet meg til d fulle(festsjåfør, "kjøpt" skolebøkene mine...ikke betalt de etter et heeeelt år!!, og div annet....) Vet jeg ikke burde bry meg om henne, men d er litt vanskeli å unngå henne sidn hun er på jobben min...jeg har 0 imot henne, men hun liker visst ikke meg...å jg vt hvorfor...jeg er ikke pen jeg sjuh...Iallefall ikke pen NOK til å være venn me henne... Jepp jepp, da har jeg sagt d også..
Fruen i huset Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 I helgen var jeg på bryllup til min beste venn gjennom 12 år. Vi jobber sammen, har bodd sammen, dratt på alle sydenturer sammen, sittet oppe hele natten og pratet mange ganger, jeg hjalp henne gjennom en tung periode der hun hadde anorexia og hun har hjulpet meg utallige ganger ... I alle fall: bruden holder tale og takker hver enkelt av sine venner ganske lenge og personlig. Hun sier noe om personlighet og minner til alle. Til meg sier hun bare: jeg er glad i deg. Måten hun sa det på hørtes mer ut som at hun sa det av tvang enn av glede... Som forlover hadde hun valgt ei hun har kjent i maks 2 år, og hun ble takket for alle gode minner osv ... Brudgommen er en av min manns beste venner. Han var hans forlover da vi giftet oss. Min mann ble ikke nevnt i det hele tatt i brudgommens tale, og han ble heller ikke invitert på utrdikningslaget.... Så ja, vet hvordan det er å føle seg avvist ...! Det er vanskelig, men det er bare å heve seg over det og prøve å vise godhet tilbake... Jeg prøver å tenke på alle som jeg VET er glad i meg nå, istedet for å bruke kreftene på henne. Vanskelig? JA...
Tussa og Sofie Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Hadde jeg vært dere så tror jeg kanskje ikke jeg hadde giddet å bruke energi på å vise godhet tilbake som du sier Tonerose. Noen ganger vokser man bare fra hverandre og det at man har kjent hverandre i mange år betyr ikke nødvendigvis at det er den personen man har best kjemi med. Selv har jeg mange venner fra 15 år tilbake som jeg betegner som mine gode venner, men de aller beste jeg har har jeg blitt kjent med i mer "voksen" alder. De har man på et vis "valgt" selv, mens andre har man blitt kjent med fordi man har gått på skole sammen og det har blitt en koselig gjeng som fortsatt holder sammen av vane på et vis. (Det høres litt kjipt ut det siste, men det betyr ikke jeg ville vært foruten disse) MEN, hvis jeg hadde følt at noen stadig hadde både oversett og avvist meg, tror jeg nok at jeg hadde innsett at vi er sklidd fra hverandre og kanskje det er på tide å slippe det vennskapet. Ingen hensikt i å tvinge seg på noen.... Og til HI som sier at hun "veninna" ikke vil være sammen deg fordi du ikke er pen nok, ja så har du svaret ditt der. Dropp henne, hun er ikke verdt å ta vare på uansett!!!
Fruen i huset Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Nå har vi vært gode venner (trodde jeg) fra vi var 12 til vi var 24. Nå er jeg 26, og de to siste årene har vi ikke vært så mye sammen fordi jeg har flyttet en halvtime unna, men vi jobber fortsatt sammen og ser hverandre hver ukedag ... Jeg har følte, siden jeg flyttet, at hun har blitt så falsk mot meg, men jeg har prøvd å tenke at jeg bare innbiller meg det ... Har tenkt vi har funnet nye venner og ikke har så behov for å være så mye sammen lenger, men jeg tenkte kanskje at de 12 årene betydde litt for henne ... Vi var erteris og alle visste at der hun var, var jeg, og motsatt... Føler meg litt dolket i ryggen ... Alle på jobb spør meg om bryllupet (som jeg synes var pyyyyton), men må jo bare smile og si at det var fint...
Tussa og Sofie Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Mm, ja, kjip følelse, du får bare se an og se om hun tar litt initiativ eller om det er du som hver gang gjør det. Så vil du fort finne ut av om det er verdt å ta vare på.... Men ikke enkelt nei!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 herregud for ei venninne må jeg si... ikke pen nok for å være med henne.. drittkjerring...dump henne.. og til deg tornerose: fy faen .... vet ikke engang hva jeg skal si.. jeg hadde reist meg og gått.. og hadde jeg vert mannen din haddde jeg ikke vist meg i brylluppet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå