tuttutt Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Noen som vet om dette går an? Vet operatørene kan, men synes jeg har sett en reklame om det på mtv en gang..
ennaH Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Det er fullt mulig. Mobilen gir fra seg jevnlige signaler til nærmeste basestasjon. Operatørene har oversikt, og plikter å overlevere data for enkeltmobiler til politiet etter rettslig anmodning. Men vi som privatpersoner kan ikke gjøre eller be om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå