de tre bukkenebruse Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 jeg får ikke såve:( er så rastløs og urolig i føttene... noen som har noen råd mot slikt? jeg er så trett men det er ikke den lille jenta i magen og ikke føttene mine... på forhond takk:)
-Ma78- Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Det er ikke sikkert dette hjelper men jeg leste et sted at banan har innvirkning på nervesystemet og at man kunne spise 1/2-1 banan før leggetid for det hjelper en til å slappe av. Det skal visst hjelpe mot kramper i bena under sv.skapet og det har hjelpt meg til å sove bedre i det siste. Men det er ikke sikkert det har like god effekt på deg...... Lykke til:)
jula Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 har hørt at e-vit kan hjelpe.finnes noe som heter ido-e.hør på apoteket!:-)
Tooblind Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Magnesium kjøpt på helsekosten skal være bra for det. Men husk å sjekke at den kan brukes av gravide.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Kanskje rart, men for meg funker alltid sex. Gravid for andre gang, det funker bestandig godt nok til og sovne i allefall.
GuriGuri Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Skulle til å svare det samme;-) Jeg har og vært endel plaget med det og sex ( orgasme ) er det som funker!!! ;-) Bedre enn all medisin på alle måter OG uansett så sover man godt etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå