*Charlie* Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Når den tid kommer vil jeg at måten han får vite det på, skal være noe han husker i ettertid. Har tenkt å teste meg når han ikke er der ;-) Noen som har noen gode tips?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 pakk inn positiv test og en sparkebukse/body i pakke... kjøp t-skjorte der det står "jeg skal bli pappa" Kjøp pappaboken og gi den til han Gi han et hjemmelaget gavekort på et stykk baby, må brukes før ***termindato***
Serial mom Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Dekk på til en ekstra ved middagsbordet,sett et par barnesko i gangen... Kanskje han tar hintet! :-) Uansett hva du gjør,så blir det en dag han ikke glemmer,er jo dagen da han fikk vite at han skal bli pappa,jo!
twoboys & a girl Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Fine tips. Kom aldri så langt. Første gang tok jeg testen på hurtigruten, faren tok helt av. Prøvd i 4 år. Nå tok jeg den når han var på jobb, for jeg trodde ikke at jeg var gravid etter så kort prøvetid. Ringte han rimelig forfjamset. Han jublet høyt så alle i nærheten av han hørte det:o) Begge gangene blir nok husket selv om jeg ikke fikk gjort så mye av det:o)
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Bare du ikke brøler det ut når han kommer inn ytterdøren, samtidig som han snakker med elektrikeren. Tror elektrikeren vil huske det like godt som oss gitt..... Hehe.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 jeg for min del klarte ikke holde meg... han visste jeg hadde en test liggene og når jeg ba han skifte bleie på sønnen vår fordi jeg skulle på do så anet han nok noe... få minutter senere hørte han et brøøøøøl og det var jo temmelig klart hva svaret på testen var... han var overlykkelig selv også... brukte 21 pp på denne tigergutten.. (36 pp på førstemann)
Adriansmor med tulla Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Jeg tok testen mens han var på jobb...sendte bilde av testen på mms... han ringte 2 minutter etterpå og spurte gråtkvalt om dette var sant og om jeg ikke kunne teste en gang til for å være sikker=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå