Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 jepp, kjeder meg... sitter og venter på telefon fra svogeren min. svigerinnen min føder nå, hun hadde 8 cm åpning for 1,5 timer siden så regner med gutten hennes straks er ute. og jordmødrene som påsto det kom til å dra ut til tirsdag... haha, der tok de feil!
OnlyMe Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Neii?? Gjør hun? Så spennende da:D Heldiggris du da!! Sikkert kjempespennende og nervepirrende å gå å vente;) hihi Jeg kjenner ingen andre gravide, så må nok vente på min egen før jeg får en holde/se en baby! Leeeenge siden sist, så virkelig grugleder meg, og er så ekkelt å tenke på at denne faktisk skal bli MIN.. Ingen som skal ta den med hjem etterpå :s hihi Hvor lenge er det til du har termin nå da? Blir jo ikke store aldersforskjellen på de...
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Nå er jeg blitt tante =) han ble født for ca 5 minutter siden... hehe jeg forsvant inn i senga med gubben jeg så nå sitter jeg her med masse kynnere... har bare 5 uker til termin så det blir kort imellom de ja!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Grattis! Tante er gøy. Jeg har 2 tantebarn:) En på snart 3 å en på 4,5 mnd<3<3<3 Nusselige gutter. Kynnere ja, kjent fenomen:p Nå måå jeg natte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå