Reveenka Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jeg er av og til innom både her og på skravle, selvom "min side" er den for gamle mammaer. Syns at det har vært utrolig mange ondskapsfulle innlegg fra anonyme her i det siste, og vil foreslå for kranglerne(som jo er noe helt annet enn mobbere) å la være å svare på sånne ondskapsfulle innlegg. Jo mindre oppmerksomhet og respons, jo mindre interessant blir det å lage sånne slemme innlegg. Og til den slemme anonyme som sikkert titter innom: Folk blir faktisk lei seg på ordentlig - det er ikke bare på "lat" her inne, selvom du kan gjemme deg bak anonymknappen eller et nick der ingen vet hvem du er. Hvorfor ikke heller spre litt positiv energi istedetfor all den negative guffa?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Vel talt! (Dessuten er Revenka favoritteventyret mitt:) )
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Jepp, enig!!!!!........... men så er det nå engang sånn at noen har litt mere "patetisk" liv enn de aller fleste å MÅ rakke ned å andre, for å få bedre feeling med seg selv... Uansett hva det gjelder. Og da tenker jeg,,, Hvorfor bry seg med disse? Man kan jo alle "gjennomskue" dem som ikke har så mye liv og MÅ rakke ned på andre for å få det bedre med seg selv eller?
Reveenka Skrevet 5. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2007 Ikke sant? Så derfor: Ikke svar på de teite, ondskapsfulle innleggene! c",)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Mhm.... men samtidig skjønner jeg at man vil svare på div innlegg. Som da jeg ble beskyldt for falske innlegg, uuuutrolig irriterende og man vil gjerne bevise sin uskyld. men samtidig,..... Har man ikke noe mere liv enn å bare sitte å rakke ned på andre osv så.... Be my guest
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Reveenka; en ting jeg alltid har lurt på! I eventyret blir jo ikke enka glad før det kommer en vaskeekte rev og ber henne ut. Som liten tolka jeg det som at gamle husbonden hadde kommet tilbake som trivelig spøkelse. SÅ skuffet da læreren min mente at det betydde bare at det var en ny rev i området! Ka du tru?
Reveenka Skrevet 6. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2007 Jeg vet jo selvsagt at det dreier seg om en ny, kjekk rev! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå