Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Først må jeg si; dette er navn som JEG syns er litt...hmmm...spesielle, ikke navn som aaalle misliker Lurer på hva dere syns om; Aneas Revolver Harjar Bartus Urd Petronica Dette er navn folk i alderen 0-9 år faktisk heter. Og jeg blir IKKE vant til det hehe!
sveis Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Ikke noe jeg ville valgt nei.. Her er ett til: Sølvar
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Det var en Sølve Grotmol på NRK-sporten da jeg var liten...hihihi...KLM gjør parodi på ham; Grove Selvmål!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Syns Urd blir så hardt...blanding av Aud og Gerd liksom.
*Kleopatra Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Revolver, hehehe! Nei, det var rare navn ja, helt enig!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Revolver er visstnok yndlingslåta/bandet til pappaen... Kan jeg kalle min neste for Nina Macarena? hihi
zadine Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Trodde Urd var guttenavn jeg, det er det ihvertfall her Hadle er spes navn synes jeg.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Zadine; Urd på gutt? Jøss! I norrøn mytologi er Urd en av de tre volvene som vever menneskenes livstråder - volvene er kvinner. Hadle? Ææææh....
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Urd er helt ok, litt hardt, men et tradisjonsrikt navn. De andre er jeg ikke overbevist om at er navn i det hele tatt.
Carnivale Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 ...så et barnevognskilt på en vogn i oslo, barnets navn var: Brio Diesel. Jeg lo hele veien hjem.
Forskeren Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 De hadde ikke en Brio vogn vel? Dette ville jeg tolket som parodi på de (etter min mening) harry barnevognskiltene, hvor alle skal se hva barnet MITT heter!
Carnivale Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 Nei, de hadde ikke det. Trodde det jeg også først, at det var en kødd, litt sånn "haha, se så teit det er med barnevognskilt da!", men vogna var en Emmaljunga, og datoen som jeg antar var ungens fødselsdato sto på...
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Kjenner noen som heter Urd, så det er jeg vant med... men de andre var nå litt merkelige ja..
Muffinsmamma Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 Jeg tror helt klart det var noen som syns skilt er teit og bare skrev inn et dumt navn!! Det er nok ikke love å oppkalle ungen sin etter et varemerke.
wirre;o) Skrevet 6. august 2007 #17 Skrevet 6. august 2007 jeg synes Andar er rart jeg- puste på svensk liksom Bartus er kattenavn, Petronica må ha en far på nordsjøen, Aneas ser ut som en er litt angrepet av dysleksi, Revolver er jo kult nå da, men hva om 20 år?'Harjar og Urd er jo ikke såååå ille da...
FrøkenSprøken Skrevet 6. august 2007 #18 Skrevet 6. august 2007 Ja, det er mye rare navn ute og går. Fatter ikke at folk vil kalle ungene sine slike ting. Må være slitsomt å hele tiden bli lagt merke til p.g.a. navnet sitt! Synes også det er rart når folk kaller barna sine opp etter gamle slektninger. Er en gutt her på øya som heter Paul Arild, og det synes jeg er litt sært... Men sikkert mange som ikke liker navnet til min sønn også da...
Gjest Skrevet 6. august 2007 #19 Skrevet 6. august 2007 Urd er faktisk det styggeste navnet jeg vet om! Kom over det i navneboken og jeg klarer IKKE å se noe som helst ok med det navnet, usj rett og slett!
Lille Filur Skrevet 6. august 2007 #20 Skrevet 6. august 2007 Harjar høres arabisk ut.. men det er norsk altså?
Symr@ Skrevet 6. august 2007 #21 Skrevet 6. august 2007 Syns de var grusomme alle sammen. Så mange navn det er å velge mellom,så velger folk slike bare for at de skal være så jæveli spesielle,sorry men syns det er tragisk.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #22 Skrevet 6. august 2007 Lille Filur; Den Harjar jeg vet om er dønn norsk, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå