milly:) Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jeg har 1 dag igjen!! 1 dag jenter!!!! Dere da?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 38 dager her.. tror jeg, kommer ikke inn på min side.
Spira31 Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 2 dager! Men blir vel overtid, samme kor klar eg e og kor mange vonde kynnere osv ...så trives prinsesså mi der altfor godt tror eg!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 42 laaange dager igjen=P Snart høygravid da, vel og merke=)=)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 42 igjen til selve terminen, men så blir det vel minus ca 7 dager pga ks...
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 6. august 2007 #19 Skrevet 6. august 2007 -5 dager... tror ikke hun vil ut jeg
fullrulleihuset Skrevet 6. august 2007 #20 Skrevet 6. august 2007 197...........i morgen er jeg i 2 trim. Jiiippi!
strekkmerketrollet Skrevet 6. august 2007 #24 Skrevet 6. august 2007 51 her ¨ Ser fram til å komme ned på 40-tallet å nesten høygravid
pandabjørn Skrevet 6. august 2007 #25 Skrevet 6. august 2007 118 dager igjen, nå begynner tiden å gå fort synes jeg !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå