Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Svigers oppvarer smøret på benken i stedet for i kjøleskapet. Selv om det på alle smør/margarinpakker står at det er kjølevare ser jeg at mange har smøret sitt i romtemp. Har nå en diskusjon med mannen min fordi han også mener at smøret skal være i romtemp fordi det blir så hardt ellers. Kom hjem etter en helg borte. Lagde meg skiver med smør som tydeligvis hadde stått på benken siden torsdag. Har svigermor på besøk.. Tenkte etterpå at det kanskje ikke hadde vært så lurt. Selv om smør som oppvevares i romtemp ikke smakte dårlig, kan det jo hende at det er dårlig i.o.m. at det egentlig er kjølevare. Er det noen som har synspunkt eller? Synes det er vanskelig å si i fra til svigermor om at hun ikke må la breletten ligge ute. Hun er så hårsår.
Anne-B. Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Kjøp ditt eget smør som du kan ha i kjøleskapet, og da gjerne av et annet merke, sånn at det ser ut som at du ikke er så glad i det smøret de spiser. Om smøret skal stå i kjøleskap eller ei, har jo ikke noe med hvorvidt det blir hardt eller ikke, det handler jo om holdbarhet. Så vi har smøret i kjøleskapet. Breletten blir hard, men Vita blir feks ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå