~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Lille har fått bhg plass, og skal opprinnelig starte 16.august, det er da det 'nye' bhg året starter ( eller egentlig den 15,men da er det planleggningsdag) .. Nå er det veldig mange som har reagert på at det skal betales inn depositum for plassen på 3000 kr... Er dette vanlig..?? dette er forsåvidt en as-bhg ( aksjeselskap)....og kom over et par artikkler på nett her og; http://forbrukerombudet.no/index.gan?id=11038127&subid=0 ....og en annen ting, jeg betaler jo også for hele august,selvom hun ikke starter før den 16. , da burde hun vel igrunn kunne startet imorgen liksom?....
Mieliten Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 jeg har ikke hørt om depositum i barnehage før ihvertall... men min begynner i barnehage 13 aug, og jeg må også betale for hele august... tror det bare er sånn reglene er.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 mi begynner idag og jeg betaler ikke for hele aug..og ikke noe dep..
3 blå Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Vi betaler depositum på 3000 kr, men dette er jo penger som vi får igjen når de små slutter. Dette er en foreldrelagsbarnehage, så vi eiger plassen. Foreldrene er med på mye mer i denne barnehagen enn i en vanlig kommunal barnehage. Vi er med på å utarbeide årsplan blandt annet. Jeg tror nok du må betale for hele august, ja... Kjedelig, men du kan jo snakke med styrer om hvordan reglene er.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Her betaler jeg 4000, også foreldre eid barnehage. Men betaler bare halv pris i august
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Ingen depositum her heller. Her bet. man frå 20 august, og tulla begynner ikkje før 27 august, men høyrer om man som begynner 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå