EnJente_m_EnJente Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Kan man kun få kjøpt dette over nett ? Eller selger de dette også på optikere ? Altså fargede UTEN styrke ? Noen som vet ?
EnJente_m_EnJente Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Jepp der var jeg og så !!! Har du prøvd de ? Tenkte jeg skulle innom Krogh imorgen og se også, sjekket nettsiden deres nå og de selger det også,brilleland, ja jeg tror alle sånne "optikere" selger, ser slik ut iallefall ! Har blondt hår og blå øyne, og vil gjerne ha hazel-brown'e øyne Tror det kan bli fint !
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Jepp.. Kjøpte for noen mnd siden. Men følg anbefalingene deres! Det står der at hvis du har blå øyne, må du ha sånne linser osv.. Ellers kan utfallet bli dårlig gitt. Jeg gjorde nemlig det =P Men linsene er helt topp de altså! =D Billig og!
EnJente_m_EnJente Skrevet 5. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2007 Superb ! hvor lenge kan du bruke de ca ?
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg har brukt fargeliser i over 5 år nå, riktignok med styrke. Kjøper de hos Coastalcontacts.com Men Nordic Lenses har prisgaranti så du får dem til samme prisen hos dem bare du sender en mail først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå