Gå til innhold

Bordpynt til dåp... forslag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har gutter, hva pyntet dere dåpsbordet med. Litt usikker på om jeg skal ha blomster.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en stor blomsteroppsats på hvert bord, i tillegg hadde jeg kjøpt mange "sommerfugler" på Kid og plasserte rundt om på bordene. Sommerfuglene fantes i forskjellige farger (jeg kjøpte blå og oransje), kjempefine! Kjøpte også små lyseblå tøyhjerter og strødde på bordet. Hadde i tillegg lysestaker med lyseblå lys, lyseblå servietter og mørkeblå servietter med sølvtrykk fra www.noespesielt.no (navn, dato, fotavtrykk)

Skrevet

Jeg kjøpte 21 hvite korte roser og hadde de tre og tre i billige vaser fra ikea med blå sløyfebånd i toppen =) kosta tilsammen 200kr eller noe... ble 7 vaser, alle like store bortsett fra en høy på midten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...