prinsesse fiona Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Dere som har gutter, hva pyntet dere dåpsbordet med. Litt usikker på om jeg skal ha blomster.....
*Kleopatra Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Vi hadde en stor blomsteroppsats på hvert bord, i tillegg hadde jeg kjøpt mange "sommerfugler" på Kid og plasserte rundt om på bordene. Sommerfuglene fantes i forskjellige farger (jeg kjøpte blå og oransje), kjempefine! Kjøpte også små lyseblå tøyhjerter og strødde på bordet. Hadde i tillegg lysestaker med lyseblå lys, lyseblå servietter og mørkeblå servietter med sølvtrykk fra www.noespesielt.no (navn, dato, fotavtrykk)
Sjokoholikern Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Jeg kjøpte 21 hvite korte roser og hadde de tre og tre i billige vaser fra ikea med blå sløyfebånd i toppen =) kosta tilsammen 200kr eller noe... ble 7 vaser, alle like store bortsett fra en høy på midten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå