Gå til innhold

Bordpynt:....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har gutter, hva pyntet dere dåpsbordet med. Litt usikker på om jeg skal ha blomster.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestilte litt avlange lave bordoppsatser fra blomsterforretning. Pyntet ellers med relativt små glass-steiner i forskjellige blånyanser, og hvite kjempe søte silke blomster (bare blomsten liksom). Glass steinene og silkeblomstene danderte jeg i en smal stripe midt på bordet ut fra hver side av blomsteroppsatsene. Ble kjempe fint og fikk masse skryt!!:)

Brukte hvit duk, med lyseblå løper over på midten av bordet.

Ganske enkelt pyntet, men det ble kjempe nydelig!

Skrevet

Jeg ville gjøre det enkelt, men pent, bestilte ingen blomsterdekorasjon, men en stoor bukett tulipaner til gavebordet, og flere små primulaer i forskjellige farger, som bare sto i små potteskjulere med friske farger.

Jeg hadde funnet bånd med små sommerfugler i flere blåfarger som jeg la langs bordet, og hadde litt høye telysestaker med små turkise kubbelys i. Hvit enkel duk, med turkise servietter. Pluss at vi hadde bestilt lyseblåe "pen-servietter" med navnet hans og datoen på. På matbordet og gavebordet hadde jeg hvit duk under, og turkise løpere på - og på bordene i sofagruppene hadde jeg turkise brikker - og samme primulaer.

Det ligger ett par bilder av bordene i mitt album. Finn nicket mitt og se hvis du vil :)

Skrevet

Vi bestilte blå nelliker og lagde oppsatser selv med nellikene, brudeslør og sånn bregnesak. Ble veldig fine. I tillegg hadde jeg lagd serviettringer, bordkort og pyntesko i blå kartong. Fikk myyyye skryt av dem. Hadde også sånne blå dekorstener strødd utover den hvite papirduken.

Skrevet

fant mange fine forslag på www.daapssiden.no

der var det både forslag til blomsteroppsatser og enklere pynt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...