Patetica fåkksi Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Tenker da paa dere som skal til utlandet. Hvor var dere / skal dere? Og hvorfor dro / drar dere akkurat dit? Setter pris paa mange svar!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Vi har nettop kommet hjem fra 1 uke i Praha i Tsjekkia. Vi reiste uten unger. En romantisk ferie, i en helt hærlig by!!!!! Vi reiste der fordi det var billig å bo der i 1 uke (7500,- for fly & hotell) og en meget billig plass. Det er et trygt land og meget vennlige mennesker Å reise med barn syns jeg ikke er noe å annbefale, da det er en storby og er mere romantisk enn barnevennlig
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Er ikke du på jobb? Vi skal kanskje til kroatia i september..
Gjest Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Vi reiser til Kypros Ayia Napa neste mandag for 10 gang. Liker oss VELDIG godt der ...
Patetica fåkksi Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Jo jeg er paa jobb, men akkurat naa er det stille saa jeg kan brette med ut paa bim og dib..
Thunderstruck Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Har vært i Platanias(Kreta) STORKOSTE oss!!!!! Anbefales!! Skal garantert tilbake!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Typisk deg.. Er det ikke så mye i dag? Er det ingen som kommer i dag? Bare deg og I-Anus?
På vei igjen <3 Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Vi er i Bulgaria. Supert her. Været er fantastisk og prisene billige. (skjønt, akkurat nå regner det) Vi reiste fordi vi har leilighet her. Gleder meg litt til å komme hjem igjen nå da, har vært litt magesjau her...
Etaner Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Vi skal til Mallorca, Alcudia i september. Bare 3,5 time fly fra nær flyplass, kjempe barnevennlig og soool (håper jeg) Har en på 3 år og en som er 4,5 mnd når vi drar.
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Østkysten av USA og England. Fordi svigers bor der. Innom Nederland, fordi vi har venner der. Men alle tre stedene er fine feriemål, skjønt været hadde litt å gå på i England.
Kreps-77 Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Vi har vært i Ayia Napa på Kypros. Koste oss alle sammen. Herlig og varmt å bade i havet.Veldig barnevennlig sted. Kommer til å reise tilbake, men da til et annet hotell:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå