Gå til innhold

3D i Trondheim =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det 3D-ultralyd i Trondheim? Og hvis, hva er prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt! Jeg lurer på det samme.... :)

Skrevet

Ja, på, medicus...laaaang ventetid så må bestille iallefall 2 mnd før en tenker seg ivei...

Vet ikke hvor mye d koster, men d er ganske mye.

Skrevet

Medicus har, prisen varierer fra 1300-1800kr alt etter som kvaliteten på bildene, leiet til barnet og om selve ul'n er vellykket om man får sett det man skal se.

Vente tiden er på 8-12 uker..

Skrevet

Oi, sååå lang tid ja. Var på ferie i utlandet der var det drop-in på både vanlig ultralyd, 3D og 4D, men tok bare vanlig, d var dumt, 3D kosta bare 350 kr.....

Skrevet

jeg var på 3di uke 25 på medicus..må si jeg var egentli litt skuffa jeg..bare kanskje halve undersøkelsen er i 3d,prisen var MEGET stiv,og vi fikk bare ca 25 minutter..fikk to bilder,og tre videosnutter..edt ene bildet var bra,det andre bare sånn middels,og det samme var filmene..ikkee egentli verdt 1300 vil jeg si.

når det gjelder ventetid så er denne på 12 uker fikk jeg beskjed om..jeg ringte vel i uke 15 og hadde flaks,for de hadde fått inn en avbestilling akkurat i min 25 uke,hvilket er den uka det er optimalt å starte fra i følge de..

Skrevet

jeg var på Medicus i tr.heim... jeg betalte 1300 kr.. fikk 5 kjempefine bilder og film. jeg er kjempefornøyd :)

de har lang ventetid.. så du bør bestille fort hvis du vil dit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...