Gå til innhold

hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan fikk hun tak i mannen siden han "liksom" skulle ha vært i nordsjøen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du utdype hva du prater om?

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Nå er det ingen kunst å ringe til platformen da.

De har jo telefoner der også. Hva tror du skjer om det blir brann på platformen? Tror du den brenner ned da, siden de ikke har telefon der?

Skrevet

han var jo ikke på plattformen, men hun har tydeligvis pratet med han siden hun fikk vite at han hadde en sønn. hun skrev jo at han hadde fortalt det.

Skrevet

Er det charlotte d snakker om? Mannen har vel ringt henne da eller noe. Hvorfor lurer du egentlig?

Skrevet

du får vel sende henne en pm og spørre da...sånn at du får sove inatt... *oppgitt*

Skrevet

i 2007 har vi noe som heter telefoner. de finnes i både mobile og mindre mobile utgaver. overføringer der kan skje via satelitt blandt annet og man kan sende tekstmeldinger, bildebeskjeder, videoer og til og med ringe med dem.

er nok en sånn liten ting som har vært i bruk vil jeg tro

Skrevet

Vel, nå fortalte hun jo at de snakket sammen på tlf. minst hver 3. dag.

I følge 3-dagers-planen, så skulle han ringe senest på lørdag,

og da regner jeg med at det er det han har gjort.

Skrevet

jøss, må virkelig si at jeg er imponert over opphengtheten visse brukere viser overfor dib-brukerne. tenk om dette engasjementet kunne ha blitt brukt til noe fornuftig? redd barna, leger uten grenser osv? de ville ha nådd langt om bare halvparten av interessen du her viser ville ha blitt ilagt dem.

Skrevet

akurat såm åmm du ike er nyskjerrig på va jei driver med lizzåm!

Skrevet

men hvordan endte egentlig historien til hotte charlotte?? blir jo nysgjerrig på andres elendighet :-o Og han mannen hennes hadde fått et kraftig ballespark og tingene sine i esker på trappa.

Skrevet

Gå inn på skravle fortsettelsen på elendigheten står der...

Skrevet

Hun har vel ikke tid til å tenke på å pakke sakene hans når det er like før hun skal føde. Vil tro hun er rimelig fortvilet og forvirret, stakkars jente. Krysser fingrene for at fødselen går bra og at hun har nok folk rundt seg nå.

Skrevet

Uff ja, hun var høygravid også, tenkte ikke på det et øyeblikk. Håper hun har gode venner og familie som hjelper henne da. Han mannen er jo ikke så mye å samle på i hvert fall....

Skrevet

Burde heller selge rotet hans på finn.no og ta pengene selv.. møkkamann

Skrevet

Kom til å tenke på en annonse jeg leste på finn.no under "gis bort" for en tid tilbake. der var det en dame som la ut fullt navn osv på sin utro ektemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...