Frk. frustrert med alle de små Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 minnet meg litt om et p-pille merke:), men ikke bry deg om det. Spesielt og anderledes... som sagt ikke bry deg om det, heldigvis har vi hver vår smak:)
hit og dit Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Høyrtes ut som eit brett med p-piller. Vil ikkje ver slem, men siden du spør.
sveis Skrevet 5. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2007 Hehe.. har ingen planer om å bruke det på mine barn heller.. hørte bare at ei jeg kjenner litt har kalt jenta si det. klarer liksom ikke å bestemme meg helt hva jeg syns..
Gjest Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 "Står i hylla, mellom paracet og pinex!" hehe
Patetica fåkksi Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Mamma har alltid sagt at om hun hadde huska det navnet da jeg ble födt, hadde hun kalt meg det faktisk. Men hun glemte det helt, og kalte meg noe ganske vanlig i stedet. Jeg syns det er et kult navn jeg! Som barn ville jeg selvfölgelig mye heller hete det enn det jeg heter..
EnJente_m_EnJente Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Hehe ser andre sier det også, men minte meg også om cerazette
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 Alle navn minner jo om noe annet da;) Enten det er en man kjenner som har det navnet, eller det er noe/noen som ligner på det navnet man hører. Kjenner ei som heter Lizette jeg, så for meg høres ikke Annizette så "ukjent" ut:) Man venner seg uansett til de aller fleste navn bare man får hørt de noen ganger.
smakk Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Høres ut som et typisk navn på p-piller eller allergimedisin..
mamman til M&M Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 likte det ikke...men smak og behag..
Gjest Skrevet 6. august 2007 #18 Skrevet 6. august 2007 Kröll på tungen........ hvordan uttales det tenker man og så må man lese flere ggr. Litt for avansert navn i norge tror jeg )
Gjest Skrevet 6. august 2007 #20 Skrevet 6. august 2007 tenkte prevangsjon med en gang. likte det nok ikke nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå