Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Så hva har dere bedrevet tiden med? Noe sladder her inne?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Skravlerene driter i eget reir og skylder på oss. Mye det samme.. S
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Hehe... Ingenting jeg har gått glipp av med andre ord?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Åh Babbel. Jeg misunner deg sånn. Til onsdag har jeg vært gift i et år og bryllupsreisen gikk til Praha. Jeg elsker den byen. Her har det vært noen fødsler og div men det var nok bedre i Praha o' Praha med sitt gode øl - gull på fat - Urquell.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Pokker.. nevn ordet krystall og jeg river hodet av deg:-) Praha var herlig...billig øl, god mat og villige damer:.-) trivdes utrolig godt der jeg også:-)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 åååååh, ja den ølen er bare helt uuutrlolig god da! *sleve* Vi bodde litt utenfor Praha, i "slummen"... Der kostet 0,5 l øl, bare 5,- Men vi var som regel i Praha hele dagene da, herregud for en fin og rolig by! Elsker den, skal tilbake yess! Fødsler ja, spennende det da!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Haha, ja NOK med krystall der! Men nei, jeg kjøpte ikke krystall! hehe..Eneste jeg kjøpte på souvenir sjappene der nede var noe fotball drakt shit til gutta Ellers gikk det vel mest i øl og drit god mat! hehe... Så Bodies også, en utstilling med døde mennesker. Trodde først det var dukker, kjente kvalmen bredte seg godt i kroppen da jeg fikk vite dem var ekte. Så jeg har holdt en død kineser din hjerne og lever hehe.... Men intr var det! Så tilogmed små foster! :-O Dem var ikke mange ukene gml før man kunne se hva kjønn dem var Ellers var vi innom slottet, tortur museum, old town, sex machine museum, wax museum (som var fantastiske dårlige greier) og shoppet som tullinger!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Og for å ikke glemme..........! Thai massasje!!!!! Dem damene kan det med å knekke et menneske på de merkligste steder!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Var du Beinkirken? Hvis ikke ligger det bilder fra den på www.imogen.oceansbreeze.net/pictures.htm Det var jævlig kult og litt ekkelt. Vil til praha og drikke øl og spise god mat! Bodde på Corinthia Towers vi da..
Gjest Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Nei vi reiste ikke til Bonechurch, men fikk se masse bilder fra noen Irer som hadde vært der! Utrolig kul kirke! :-O Vi reiste ikke der siden det var så langt :/ Men angrer litt nå, skal innrømme det
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Hehe det var det eneste vi gjorde som var typisk turisting: Beinkirken Plzen og karlsbroa.. Haha Resten gikk i koselige puber og middag. Nam nam. Null krystall. Det hater jeg
Gjest Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Bodde på DUM hotel vi da, ca 20 min kjøring utenfor Praha. Midt i slummen, lumske mennesker og stygt hotell. Annbefaler ingen å reise akkurat der men... Er enn erfaring rikere! Rett utenfor bodde det 40 mennesker i noen madresser... Dvs, dem hadde bygget hus av madrasser! :-O
Gjest Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 tihi, vi var super turister Reiste på de fleste turist plasser og knipset bilder av bygninger som bare det
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Haha, høres jo litt spennende ut da! Merket du at mange av servitørene, de kvinnelige, ute virket litt sure? Litt sånn "Jedna pivo?" og deb are "Mhm.." sure for å gjøre jobben sin. HEhe
Gjest Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Jeg syns servitørene var kjempe hyggelige og flinke jeg da Spess i Praha. Vi var bare ute på baren utenfor hotellet vårt 1 gang, og fant fort ut at turister ikke er velkommen der Men kvinner i Praha generelt sett, dem kan ikke spise ofte :-O Gud hjelpe meg så tynne! :-O Men pupper hadde dem! hehe... Billig med silikon eller? Jeg har super fly skrekk, og tenkte når vi landet i Praha at "nå er det værste overstått"... Til vi satt oss i en Taxi ja... 180 km/t kjørte han, med dårlige hjul og bil som sikkert ikke er egnet for den hastigheten! DA var jeg redd da hehe... (men ok, jeg er skikkelig pingle når det gjelder fart uansett) Men generelt sett, jeg elsker Praha og SKAL tilbake
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 Hehe, har et bilde fra 30 min før flyturen vår, da skal du få se en forferdelig ultemecia (tør ikke legge det ut her men), etter et par øl, et par valium og nirøykende med fortsatt noia.. Fy faen så redd jeg er Haha alt er billig i praha Ja taxisjåførene er syke.. var redd et par ganger.. Men som du sier jeg ELSKER praha!!!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 Ja jeg skulle gjerne hatt et par valium før flyturen jeg altså! Nedover gikk det ganske greit. Men hjem så var det seff trøbbel. Vi var forsinket fra Praha til Copenhagen. Greit nok! Men fra Copenhagen til Bergen.... Forsinket... Why? "Flyet mangler bensin & er et teknisk problem, vi venter på teknikere"...... Redd? NEIDA! Hvem som satt i nødlandingsstilling under lettingen og spess landingen? Følte meg KJEMPE lur! hehe.... Jeg sov ikke natten før vi skulle til Praha eller natten før vi skulle hjem Bare lå å pinte meg selv hvor forferdelig det er fly, blir sikkert bedre av å tenke sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå