Gå til innhold

til syden uten barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes dere det er rart å reise en uke til syden uten barn,barna har vært med til syden tidligere i år bare for å understreke det.Barna er 9 og 3 og ett halvt år,og de vil være i trygge hender hos besteforeldre.Føler at vi som foreldre vil ha godt av en uke sammen uten barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. De kommer til å storkose seg hos besteforeldrene.

Alle har godt av tid sammen KUN som kjærester, enten det er i "syden", på Nordpolen eller på telttur i skogen.

God tur! :)

Skrevet

vi stikker en uke til syden snart vi også..

de er omtrent like gamle som deres..

og de har IKKE vært i syden i sommer

jeg gleder meg vilt! tar det som bryllupsreisen vi aldri fikk..

ungene blir med på reise til utlandet neste år

Skrevet

Kos dere MASSE på tur! Alle har godt av barnefri iblant!

Skrevet

Hei og takk for svaret.Samboern min sier at han syntes det er litt tidlig å dra fra spes minsten på 3 år,og makter ikke å se at ungen står og hyller etter oss på trappa.

Skrevet

:-) dere får gå fra de inne i stedet da....

det er garantert verre for dere enn for dem..

vi har unger på 9, 4 og 2 år... og jeg føler ikke at det vil være noe problem med minste...

de skal være hos noen som de er veldig trygge på, så de kommer til å kose seg masse

kos dere!

Skrevet

om du tenker på barna så har de ikke noe vondt av og være hos andre i 1 uke.

kansje de også trenger nye innpullser fra andre en dere :-)

skillsmissebarn er borte fra den ene forldren 14 dager vær sommer (om de har vanlig sammvær)

så du skal ikke ha dårlig samvittighet. dere som foreldre trenger og være dere litt også

Skrevet

Det høres veldig deilig ut faktisk, skulle ønske det var jeg og samboeren som kunne dra en tur! Kos dere! Barna kommer til å ha det kjempebra hos besteforeldrene, bombesikkert! :-)

Skrevet

Kos dere med god samvittighet! Dere trenger helt sikkert disse dagene sammen og selv om barna står og hyler akkurat i det dere drar, så går det over på et øyeblikk. De kommer til å storkose seg, de også!

Skrevet

Vi var nettop i Praha 1 uke uten barn.

Barna storkoste seg med Farmor mens vi fikk en romantisk ferie og full ladete "batterier" til kidza :)

Skrevet

By the way, ungene er 15 mnd'er og 4,5 år :)

Praha syns jeg ikke er plassen å reise med små barn.

Vi fikk ferien av svigers siden vi virkelig trengte litt tid for oss selv, og vi har aldri hatt en ferie alene fø uten barn :)

Skrevet

Vi skal reise en uke til Sicilia i september uten barn. Da er minsten 18 mnd... Gleder oss veldig, selv om jeg kjenner jeg har dårlig samvittighet for at vi skal reise fra ungene. Det er 3 år siden sist vi reiste noe sted alene, og det har skjedd mye i det siste som gjør at vi (og gjerne spesielt jeg) trenger å lade batteriene. Skulle egentlig ta ungene med på sydentur i november, men valgte å utsette barneferien til neste år og heller ta en tur alene. Vi har imidlertid bestilt billett for mini også, i tilfelle noe skal skjære seg med barnevakt eller jeg får helt åndenød, så vi har muligheten åpen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...