milla87 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 når er det lurt å ha sex for å forstørre sjansen om å bli gravid``?? har mistet en gang, å skull egentlig ha barn i september 2006.. har enda ikke blitt gravid, men er først no jeg har fptt litt regelmessig mens... har gått litt på p-piller i mellom tiden, for legen sa det kunne hjelpe meg å få regelmessig mens igjen.. noe som har opplevd noe av det samme???
Miss Misantrop Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Først og fremst vil jeg si at det er leit at du har mistet. Hvis du har så nogelunde regelmessigmens med 28 dagers syklus bør du begynne å ha sex fra dag 10 og så annen hver dag til EL er over.. hvis du ikke vet når denne er så ha sex til dag 22. Ellers råder jeg deg til å bruke eggløsningsteste i begynnelsen for å få litt bedre oversikt over egen kropp. Lutealfasen varierer ikke så mye for en å samme kvinne, hvis allt er normalt, (tiden fra EL til mens) så derfor blir det lettere og lettere og teste for hver måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå