Gå til innhold

Til deg anonym som kritiserer nesten alle mine innlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynner å bli så lei av at du skal kritisere alt jeg legger ut her på BIM! føler du har veldig lite å ta deg til. skriver dette innlegget her på 2 tri. for det er her du kritiserer meg! føler dette veldig sårede, at du trekker mine innlegg i tvil, og beskylder meg for løgn. trodde ikke det skulle være sånn på en side som BIM! men det er helt greit..orker ikke det her lenger! syns det er veldig slitsomt å grue seg til å åpne innlegg man legger ut og være nervøs for at du har skrevet noe stygt!

så derfor slutter jeg å være her.

greit, at det angående omlett kansje ikke har noe her inne å gjøre, men er faktisk veldig mange hyggelige damer her inne som svarer! og jeg er ikke så flink på ting på kjøkkenet! og da valgte jeg og spør her!

takk for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg,

ikke la en anonym, usikker, ondskapsfull person ødelegge gleden over BIM. Skjønner hva du mener, men ikke la personen "vinne" over deg. Som du sier selv så er det MANGE hyggelige damer her, og kanskje en som er ekkel. Tenk på de hyggelige damene som alle vil deg vel - denne ene anonyme har ingenting her inne å gjøre!!

Klem

Skrevet

sorry og måtte skuffe deg, men er nok ikke bare en, men maaange anonyme her..

Skrevet

tusen takk for hyggelig svar!

men begynner å føle det trist da denne anonym skriver innelegg som er myntet direkte på meg her inne....og beskylder meg for det ene og andre! blir bare så fortvila. jeg føler dette skal være et åpen forum for alle.

greit, jeg tror ikke alle her inne er ærlige, kommer innimellom mye rart! men føler det ikke har vært noe merkelig med mine innlegg.

derfor jeg blir så provosert!

Skrevet

til anonym...

så du mener det er mange som har noe imot meg da??

og jeg tror den anonym vet hvem som gjør dette hvis den personen går inn i seg selv....

Skrevet

Vanskelig for meg å tro at alle som benytter anonym-knappen er ondskapsfulle. Velger å ha tro på at mine medmennesker er ordentlige folk som ikke sårer med vilje - tror nok det bare er noen ytterst få som velger å såre med vilje. De andre bruker knappen fordi de ikke vil bli gjenkjent evt tynet av disse anonyme drittsekkene. Hvorvidt du er av den ene eller andre sorten lar jeg være opp til deg - uansett så skuffer du meg ikke ;-)

Skrevet

IKKE bry deg om de som skriver dritt og signerer med anonym, er det ikke mer voksne enn som så kan de bare drite og dra - det er min mening... Har hatt noen innlegg om hvor jeg er lei av folk som stadig må kritisere... helt unødvendig!

Hva skal jeg si da - jeg spurte om noen visste om et greit nedlastingsprogram for musikk... :) Så, hev deg over de anonyme som ikke har noe hyggelig å skrive :)

Skrevet

hei tonje.

ville bare si at jeg var den anonyme som svarte deg på omelett tråden.

jeg har ikke svart på noen andre innlegg fra deg anonymt før, så ja, det finnes flere anonyme.

Husk at dette er en babyside:)

Og beklager om du følte det utstøtt

Skrevet

det er greit anonym...v ar bare det som fikk boblen til å koke over skjønner du...for det har vært veldig mye hetsing her av meg!

jeg syns anonym knappen er fin å ha, hvis man ikke vil vise hvem man er hvis man legger ut sårbare innlegg.

men de som gjør det for å slenge dritt, har jeg ingen respekt for:)

Skrevet

dette er en side for alle... ikke bry deg med sånne svar,og heller overse de.. det er svar og reaksjoner de ønsker.. vil ikke at du skal slutte å være her,her skal du være til den dagen spiren din er født;)lykke til;)

Skrevet

Ikke bry deg om de anonyme som slenger dritt. De er bare noen skikkelige feiginger som ikke tør å stå for det de mener og bruker anonym knappen å skjule seg bak.

Jeg mener ikke alle anonyme her, men de som bruker denne for å slenge dritt til andre.

Du har mange med deg her Tonje, så ignorer de drittungene som tydligvis ikke klarer å føre en voksen og fornuftig "samtale" med noen.

Skrevet

til anonym 23:57 05.08.2007 !!!

selv om dette er babyside så spørr andre om andre ting også da herregud, man skal ikke spørre om babyting hele tiden da herregud anonym!

er mange forskjellige innlegg her som feks......hvor skal jeg reise til syden, hva skal jeg ha med på ferie, hvilken farge har du på huset..

dette er heller ikke noe om baby men kan da for faen skrive et innlegg forde selv om det ikke har noe med baby å gjøre..

og hva med alle de som skriver hva skal dere ha til middag?? har heller ingen ting med baby å gjøre.....

kanskje du er flink til å lage mat, men andre ikke er så flink og da er det greit å ha bim jenter å spørre hvordan lager jeg dette.....

har ikke lest tråden du sikter til meg skal gå inn å lese den nå.....!

stå på tonje og drit i anonyme, de har hakket på meg også tro meg, over teite filleting!

Skrevet

huff! ikke la anonyme holde deg vekk fra bim!

synes det er utrolig kjipt at noen sitter å mobber folk med anonymknappen!

send en link til moderator når det skjer!

vi vil jo ha hyggelige folk her på bim, og hvis du forsvinner, blir det en mindre!

Skrevet

Hei...

Du må ikke bry deg om hva denne/disse anonyme sier.. Virker som hormonene har tatt over!! Synes bare synd på den/de som bare må kritisere. Vi har lov til å skrive hva vi har på hjerte!! Bli her du, du har manges støtte!!

Skrevet

Jævli rart at m@sander støtter deg her når hun skrev i et annet innlegg om at du var mer opptatt av penger enn babyen din for du stilte spørsmål om pappa perm....Støtter deg jeg tonje=) selv om jeg er anonym

Skrevet

vi må ikke skrive innlegg her om vi er redde for å bli kritisert..det er alltids noen som finner feil ved både deg og meg og alle andre, og ikke liker måten vi skriver på eller legger ut et innlegg på..men syns ikke du skal forlate bim pga anonyme tonje..stå på. gi ikke opp..jeg har ikke noen erfaring av å bli hetset av anonyme da jeg ikke legger ut så mange innlegg her..synes at alle tema burde være ok å skrive om, men altid noen som er og forblir sære..s

Skrevet

Er ikke denne siden laget for at vi kan få hjelp og støtte av hverandre? Synes enkelte er så ufine og frekke at jeg bruker mindre og mindre tid her inne.

Skrevet

Huff, må flire litt av dette oppstyret jeg. Det er jo så latterlig morsomt, at noen virkelig kan ha det som interresse å lese andres innlegg som omhandler mat å så kritisere de.Vel gå deg heller en tur, gjør mer nytte det!

Tonje, bare ignorer innleggene uansett hva de omhandler.

klem

Skrevet

jo...blir ganske ekstremt det her...måtte le litt igår, var lagt ut et innlegg på krangle, over at folk på bim ikke sluttet og sjokkere, og da kom det at jeg lurte på angående omlett opp,og at jeg skulle bli mor??hehe...så tipper jeg blir en kjempedårlig mor jeg...ettersom jeg ikke kunne lage en omlett..stakkars barnet mitt....!

Skrevet

Hei Tonje, nei ikke bry deg med sure anonyme. Men er jo litt enig i at denne siden handler om 2.tri, du kan jo bruke skravle til omletter og denslags:) Skjønner at noen ønsker å kommentere det når du spør om det inne på 2.tri, da blir du en "skyteskive" for dårlige kommentarer for noen som er i dårlig humør allerde. Men de kan jo bruke kranglesiden istedet...

Skrevet

Uff kjære vene, de gir seg ikke skjønner jeg. De har selv vært slik mot meg, og da sa ei klok dame her inne at det er nok bare fordi vi er så aktive på forumene. At det blir mange innlegg fra det samme nicket, og det vekker oppmerksomhet, så det er bare å lige lavt en god stund, så blir det bedre igjen... Lykke til =)

Skrevet

De fleste anonyme her inne tør jo ikke si SIN mening... Det er jo derfor de er anonyme :) Ikke la en anonym plage deg!!

Skrevet

ja, trur du blir en skikkelig dårlig mor ;) siden du ikke kan lage omelett. Så lenge det finnes kokebøker o.l så klarer jeg meg på kjøkkenet, men er ikke no klepper jeg heller. Trur vi blir verdens dårligste mødre gitt ;')

Skrevet

Hvorfor bruker dere anonym-knappen? Det er jo ikke akkurat navnene våres og personnummer vi signerer med? Eller er de som signerer med anonym redde for å få innlegg rett i postkassa??? Hmm, skjønner ikke dette jeg. Ha en fin natt!

Skrevet

Hvis du forsvinner Tonje, så gjør du akkuratt hva den mobbende anonymen vil at du skal gjøre. Så bli her og la rettferdigheten vinne;)

EN tips hva med å ikke svare eller gi oppmerksomhet til dem som forsøker å såre folk?Bare over se enkelt og greit;)

Jeg velger å signere anonym her for å ungå å få en schizofren anonym på tråd, for tro meg det er mange av dem her! De er slemme, onskapsfulle og sårer folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...