Gå til innhold

De har forandret "mann over gaten" trafikkskiltet! :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fleste steder har fortsatt den gode gamle. Er veldig glad i dette skiltet (er så for seg gjordt, en litt luten mann med hatt og fine sko som går over veien som den gentlemannen som kun fantes før i tiden).

Nå har de fjerna hatten og erstattet et teit rundt hode, fjernet skoene og bare satt noen strekmennbein! HVORFOR DET!!!!

Hvis det er denne likestillings driten fra folk som har lite å finne på annet å hakke på ditt og datt, er jeg FLAU!

Hulk, godmannen min jeg kaller "Sigmund" er iferd med å forsvinne fra den norske trafikken :o(

Videoannonse
Annonse
Gjest illt på kukeluren
Skrevet

Har du snakket med psykologen din om hvorfor du valgte navnet Sigmund? Forøvrig er jeg helt enig, de nye skiltene er fullstendig sjarmløse.

Skrevet

Føler med deg. Synd og skam!! Også Sigmund da...? Så for meg en "Karl" eller "Leif" jeg:-)

Skrevet

Trøst deg heller med at de ikke erstatter mannen med ei dame i burka eller en skjegget faenskap med turban:-)

Skrevet

Vet ikke hvorfor, bare ser for meg "Sigurd"! En litt eldre, hyggelig mann med livsgnisten i behold! "Karl" er jo sinna og "Leif" er lat!! Forbinder jeg med.... men det er ikke poenget hva jeg kaller mannen! Bare lettere å si "Sigmund" enn "mann over gaten traffikkskilt"!

Skrevet

Nei Yppert! Da ville jo ikke folk stoppet!

Hvorfor en skallet tåpelig teit strekmann da!!! Ser jo ut som ei vinglehøne/hane som bare tenker: "går bare over jeg, for bilen får skylla likavæl!"

Skrevet

dropp nå disse skiltene, ser de aldri uansett jeg..

Skrevet

oppdaget jeg min skrivefeil :o) Bare å vente på "Anonym" som vil gjøre meg klar over Sigurd HAHAHAHA

Skrevet

Roy er harry! Denne skilt-gentlemannen i mitt hode heter Karl og er en eldre herremann med pene manerer og forsiktig beteende:-)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Det kommer, det kommer. Vi kan ikke diskriminere den islamske minoriteten.

Skrevet

Jeg kan tilgi dem ALT etter at de hadde en skeiv lysmann i Kvadraturen under skeive dager.

Skrevet

Kvadraturen i Kristiansand? Hvordan så den skeive lysmannen ut da?:-)

Skrevet

Nei, den i Oslo. Han var skeiv, bare - stod på skrå inni skiltet, liksom. Søte, søte vegvesenet eller hvem som nå har ansvaret. De scorer liksom litt som han rådhusduden som dundra ut Gloria Gaynors "I will survive" på rådhusklokkene under Europride for et par år siden.

Skrevet

ser helt klart logikken i å forandre sigmund jeg.

noe må vi bruke skattepengene våre på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...