mamma87, til to gutta=) Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Æ fikk ikke mensen før 2 uker etter egentlige mens dato... så bynte æ å blø- nesten svart blod i bare noen timer... dagen etter bynte æ å blød ijenn å da KRAFTIG.. blødde kraftig i 2 dager å så var den menstrasjonen over... hva skjer??? er d noe galt???
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Ta en tur til legen, det e det eneste rådet eg kan gi desverre. Har jo en formening om hva som har skjedd, men sikker e eg ikk eog vil da helst ikke uttale meg. Men lykke til:)
mamma87, til to gutta=) Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 trur du ABORT???? æ trur kanskje d!! tørr ikke å gå til lege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå