Gå til innhold

NOEN SOM VIL HJÆLPE???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ fikk ikke mensen før 2 uker etter egentlige mens dato... så bynte æ å blø- nesten svart blod i bare noen timer... dagen etter bynte æ å blød ijenn å da KRAFTIG.. blødde kraftig i 2 dager å så var den menstrasjonen over... hva skjer???

 

er d noe galt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til legen, det e det eneste rådet eg kan gi desverre. Har jo en formening om hva som har skjedd, men sikker e eg ikk eog vil da helst ikke uttale meg.

 

Men lykke til:)

Skrevet

trur du ABORT????

 

æ trur kanskje d!!

tørr ikke å gå til lege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...