Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Dumme TigerTiger som reklamerer med karaoke hver søndag, men har stengt akkurat idag!!! SÅ skuffa! *sniff*
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Dumme TigerTiger! Åssen er det der egentlig? Hørte at de hadde en stillingsannonse ute hvor de krevde at søkere måtte være flørtete og ha fin kropp..???
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Så inderlig typisk.... Hva betyr forresten "pært"...?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Vært der et par ganger bare, helt ok. Men nå er de det eneste stedet her i Fredrikstad som har karaoke, så da blir det jo å tæsle dit! Hadde gleda meg sånn til å bli sånn passe beautifull og synge yndlingssangene mine! "Flørtete og fin kropp"...tjihihi...de skriver det iallfall rett ut i annonnsa! På stamstedet mitt har de to hunkete bartendere - en mørk og en bleik - samt en drøss søte ryddehjelper...alle sammen er dritkoselige, og bartenderne KAN drinker, men det er klart det er en fordel for stedet at samtlige er en fryd for øyet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå