Gå til innhold

Æksjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

i Sandvika ikveld....

Hørte knitring og kjente røyklukt....

Noen hadde tent bål inntil en kommunal bygning som også hadde tatt fyr i en strøkasse.

Brannvesen og politi kom heldigvis kjapt og fikk kontroll på dette. Så da kan jeg vel trygt gå å legge meg snart da...

Må bare prøve ut litt mere på laptopen jeg fikk i gave fra kjærsten :)

Og burde kanskje pakke litt...eller...jobber best under press så tar det kjapt i morgen før vi drar :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt med litt husmoræksjen, men bare når det ender godt.

Ny laptop og greier. Ikke rusk. Jeg driver og pakker jeg og. Men surrer rundt og fikser litt her og litt der. Sukk... Sender du meg pakkevibber, sparker jeg noen i din retning og. God tur, nå kommer familien turbo inn dørene etter sørlandstur

Skrevet

Det vil helst gå bra..men er faktisk mere skeptisk til brannvesenet enn til posten...for det tok nesten halvtimen før de kom for å slukke...?

Javisst..snille sambo...eller var det kanskje for å få igjen sin litt på kveldene ;)

Sender maaange pakkevibber og trenger klart noen selv..hehe...nå har jeg klart å funnet frem pass og klær til lillegutt.Og ellers bare rota rundt og gjort masse unyttig.

Nå skal jeg opp å sjekke om konfirmanten har pakket for sin leir i morgen.....bibel og ipod og sånt ;)

God natt og tur :))

Skrevet

Huff, en HALV time?!

Rekker å ta godt fyr, da.....

Dere får ha god tur! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...