Gå til innhold

Burde jeg kontakte lege tro?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden vesla smelte til meg i hodet for nesten en uke siden,har jeg vært plaget av hodepine,ømhet/hoven rundt et øye og halve panna,flimring for øynene,svimmelhet og slapphet.Har puttet innpå noen Ibux men det har ikke hjulpet særlig.Blir verre når jeg er på jobb og stresser litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det syns jeg du skal gjøre..Bedre å være på den sikre siden.

Skrevet

Skader ikke å ta en tur

Skrevet

WOW,en skikkelig smell du fikk dæ! synes nk du burde gå til legen ja..

hørtes ikke godt ut nei...

 

Skrevet

Ja,det kan du trygt si! Rare er at det virker ikke som hun har fått noen plager av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...