Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Helt siden vesla smelte til meg i hodet for nesten en uke siden,har jeg vært plaget av hodepine,ømhet/hoven rundt et øye og halve panna,flimring for øynene,svimmelhet og slapphet.Har puttet innpå noen Ibux men det har ikke hjulpet særlig.Blir verre når jeg er på jobb og stresser litt.
gordingoingslim Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Ja, det syns jeg du skal gjøre..Bedre å være på den sikre siden.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Skader ikke å ta en tur
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 WOW,en skikkelig smell du fikk dæ! synes nk du burde gå til legen ja.. hørtes ikke godt ut nei...
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Ja,det kan du trygt si! Rare er at det virker ikke som hun har fått noen plager av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå