Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Har vært i utlandet og tror jeg har blitt matforgiftet... Er dette farlig for babyen? Har kastet opp siden kl.16 og flyturen var helt j**** for jeg løp frem og tilbake til do hele tiden. Er litt øm ved livmoren...burde jeg ringe legen i morgen om dette ikke gir seg? er 13+1 idag...
camosilla Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Da ville jeg ringe legen med en gang jeg, men jeg vet ikke om det er farlig altså. Derfor ville jeg ringe
pandabjørn Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 jeg ble matforgiftet da jeg gikk med førstemann var da 12 uker på vei og ringte legen dagen etter, fikk komme inn å se på babyen på ul og alt var bare fint med den lille..skulle ta IMODIUM til jeg sluttet å ha diare (uten resept) til jeg var fin i magen igjen..men gud så jævelig det var når det sto på mamma trodde jeg hold på å miste babyen, men legen kunne berolige meg at det kom ikke til å skje...ringte han sent på kvelden.....hør med legen om du kan ta imodium hvis det er diare du har og vondt i magen.. lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Tusen takk for svar:) Var på butikken i dag og besvimte...Ble masse oppstyr for jeg var så dårlig så ambulansen kom og hentet meg og kjørte meg rett på legevakten... Der ble det påvist en matforgiftning, men babyen har det bra Vi fikk høre hjertet slå for første gang og det var kjempe stort!!!! Fikk beskjed om å ta det helt med ro, drikke mye vann og spise salte ting Heldigvis er det ikke farlig for babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå