Shabby Cheap Chic Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Er det omtrent det samme innholdet av vitaminer o.l? Tenkte på grøt o.l da, ikke mme... Er det mye billigere enn her? Skal til Sverige en tur snart å tenkte jeg skulle forhøre med litt hos dere DIB damer...
Diva Muffin Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Jeg kjøpte noen glass middag og frukt og sånt i sverige, det var litt billigere. Grøten er vel den samme, de har nestle og hipp der og.. de har et merke som jeg ikke har sett her i landet, nemlig semper.. har ikke prøvd noen av grøtene deres, men ble ikke imponert over mme derfra.
dama Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 alle mine tre har vokst opp med semper... liker grøtene spes godt er mye mer spennende enn det lille utvalget som finnes i norge
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2007 ok hvilke butikker har hipp da? var på en butikk her for en stund siden men hadde bare semper der.. går ann å prøve den å.... Bor nærmest charlottenberg jeg da så dit reiser vi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå