Gå til innhold

Hosting og amming!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal legge han til tar han puppen med en gang og spiser som bare det men tror det går litt for fort så plutselig stopper han opp og må hoste.

Det høres også nesten ut som han må hente litt pust så sipper han litt og vil tilbake til puppen nesten litt desperat.

Er det utrivnigsrefleksen min som er kraftig eller er han som er så ivrig etter puppen min?

Har dere noen gode råd jeg kan bruke for og ungå dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe råd, jenta mi gjør også det. Setter henne bare opp til hun er ferdig å hoste og legger henne til igjen!

Skrevet

Kommer kanskje litt fort/mye også setter han i halsen... Sånn er det her også, spesielt på den ene puppen, der det spruter i alle retninger, hehe... Men hun henter seg fort inn igjen ;o)

Skrevet

Hehe... Sånn var det her også. Det kom rett og slett for mye melk, og så satte hun det i halsen. Sånt som skjer. ;-)

Skrevet

Jeg hadde det slik jeg også. JEg har kraftig utdrivning, så når hun blir for ivrig så blir det bare tull. På natten f eks når hun spiser rolig så er det ikke lenger noe problem. Da takler hun utdrivningen helt fint.

Mitt tips er å legg han til litt tidligere, før han blir skikkelig sulten. Dersom du kalrer å legge han til før han ber om det så spiser han forhåpentligvis roligere og setter ikke så mye i halsen. Men skjer det så bare ta han opp i rapestilling og la han hoste seg ferdig. Ingen skade skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...