Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 5te myggen på to min!! Det kryr av mygg her pga nitelva... Argh... og ingenting hjelper!#¤% måtte bare få ut frustrasjonen..
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Drept? Smurt godt utover veggen/vinduet/skjermen?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Ja det er faktisk like før jeg setter fyr på alle likene her med lighter bare fordi jeg føler meg litt ovenpå etter myggjakt. Den ene satt på kinnet til mikro og da var jeg litt i tvil om hvordan jeg skulle drepe den! Bor i nabokommunen til Skedsmo gitt
Ulme Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Du får komme deg over til nabokommunen da, her er det ikke mygg og det er lykke!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Komme meg over til skedsmo? Bor hele 2 min med buss fra skedsmo. Hehe! Eller hvor tenkte du på? I går skulle jeg og mikro sove litt, og så var det en mygg som svirret rundt hodet mitt da jeg skulle sove.. Så da sto jeg bare opp.
Ulme Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Ja, tenkte på Korset da vettu. Med utsikt over Hellerudsletta kan du bare drømme om mygg. Seriøst, har ikke sett en eneste i hele sommer. Svirrende mygg når du skal sove er hat, du får gå til innkjøp av myggrullegardiner.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Ganske interessant å se at du nevner Korset. Siden vi så på hus der før vi flyttet hit pga beliggenhet med jobb. Hvor p korset bor du ? Tenkte litt på Holt/Vestvollen pga barnevennlighet etterhvert
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Anbefaler Max Smekker til 79,- på Rema! Elektrisk myggsmekker som gjør kort prosess på udyra. Falt veldig i smak hos den mannlige halvdelen her i huset.
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Hadde lett byttet med deg, så kan du få alle mongostore, menneskespisende eddiene som har okkupert lister og andre snedige gjemmeplasser her i huset:P Seriøst...det e en stor konspirasjonsplan på gang her. De e ut etter meg...det kan eg banne på. De e sikkert fast bestemt på å gjøre meg redd eddier, for de dukker opp når eg minst venter det og får hjertet mitt til å hoppe over noen slag:P Såh ja...heller mygg enn de beistene der..
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Vardeåsen og holt/vestvollen Hvordan er det på brånåsen? og goodyear.. vi har masse masse knott, store edderkoper og andre koselige ting.. vil du ha? Max smekker er notert!
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 har andre hyggelige leieboere også, men ikke mygg...så tenkte at du kunne få eddiene mine i bytte;) Variasjon e alltid bra skjønner du. tror det lurer et saksedyr her ett sted også, kan godt få det også med^^
Ulme Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Vi trives godt her, husene ligger tett, men ungene har kjempeforhold. Fornøyd med bhg og skolen, dessuten er det lite mygg...
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Huff jeg har araknafobi Goodyear, men jeg orker ikke bli spist mer, og jeg er full av stikk nå... går og klør og klør.. Så send over de fæle dyrene dine så jeg slipper! Hehe, ja det ser jo veldig koselig ut, er det de nybyggene som kom i 99 eller noe dere bor i Soda? Det boligfeltet på toppen tenker jeg på.
Ulme Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 Ja, det var vel i 98/99 det eksploderte her oppe. Ganske greit med sol her også.
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 hehe vel etter en uke med disse beistene så forsvinner fobien din...kan eg love deg;) Eg var pisseredd eddier da eg flyttet hit, men nå e eg godt herdet, e bare dritt lei av å ikke kunne legge meg til å sove uten å å stirret på veggene etter eddier til øynene blør:P (har trepanel på rommet:( ...) Greit at eg ikke e redd de, men det betyr ikke at eg vil våkne med en midt i trynet...noe som har hendt før..*grøsse*
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #18 Skrevet 5. august 2007 Så litt på nettet over brånåsen. Ser ganske koselig ut der oppe. Eneste er at jeg ikke liker folk så det er litt upassende. Men har man barn må man jo ta følgende av det. Hehe Ja eg husker du våknet med en spider i ansiktet ellerno, var det før datteren din kom? Hvordan går det med henne, mener å huske du hadde noe morkaketull..
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #19 Skrevet 5. august 2007 Jepp, det var fø hun ble født^^ Hun har det så fint så. Nå e hun 7 uker og e like stor som en gjennomsnitts nyfødt:P Veier ca 3700g og e 52 cm...så hun e bitteliten ennda hun, men smiler og "prater" og e skikkelig livlig:) Morkaken sviktet ett sted på slutten ja, så hun fikk ikke næring:\ Heldighvis gikk alt bra:)
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #20 Skrevet 5. august 2007 Hun var ikke store bylten da hun ble født hun vel? Min var 3110 (1mnd for tidlig fniz) og veier nå litt over 6kg.. Begynner å bli tungt dette :-/ Dere fikk henne hjem med en gang eller? Ingenting galt ?
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #21 Skrevet 5. august 2007 Hun var en liten dukke på 2430 g og 45 cm:P Måtte være på barsel i 5 dager siden hun ble tat med hastesnitt. Hadde navlesnoren 2 ganger om halsen og hadde aldri overlev en normal fødsel... Og hjertelyden sank fra ca 150 til bare 50 under riene...så her bar det rett i narkose:\ hihi hadde blitt litt av en plugg hvis du hadde gått tiden ut;) Hvor gammel e han/hun (orry husker ikke:P) nå da? 6 kg høres jo ikke mye ut, men blir fort tundt for armene det ja;) åååå da her du nok en sånn god og rund baby...de e så søte
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #22 Skrevet 5. august 2007 Hun er 2mnd og 1 uke.. Ble tatt med keisersnitt i full narkose... hjertelyd på 32 pga mitt bt og puls var waaay to high.. (var planlagt keisersnitt -ble planlagt katastrofesnitt, hehe!) Huff stakkars jente, fikk litt hard medfart der da. Var bare 3 dager vi da. Hun er kjempetjukk blitt.. Men snill og god Hun har ingen varige men etter det med navlesnoren ? Er du trist fordi det ble keisersnitt?
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #23 Skrevet 5. august 2007 Off, skummelt det der. Rart å tenke på at de kanskje ikke hadde overlevd hvis de hadde blitt født for bare noen år siden:\ Fikk ikke dra før blodsukkeret hennes hadde stabilisert seg *sukk* Møkkakjedelig å dasse rundt der oppe...Og så fant de ut at hun hadde umodne hofter, så hun ligger i sånn frejkas-pute. Bare 1,5 mnd. igjen nå så kan vi ta den av for godt:D Bra hun legger på seg, at det ikke går andre veien:) Ingen varige men så vidt eg kan bedømme. Ble jo litt trist for at eg ikke fikk føde vanlig, det e en så spesiell opplevelse, men babyen måtte jo ut:)
grå :) Skrevet 5. august 2007 #24 Skrevet 5. august 2007 myggsommeren er avblåst i følge vg så det vi har er nok ikke mygg. bare illsinte elefanter med draculatendenser. fy som det kryr av dem i år
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #25 Skrevet 5. august 2007 Men jentene våre overlevde, tøffingene :-) Hvordan fungerer sånn pute? Hehe ja hun har gjort et svært hopp i kurven sin. :-D Huff, det kan jeg forstå at du ble trist for. Jeg er trist fordi jeg ikke fikk være våken under keisersnittet mitt. Neste gang skal jeg føde vanlig, tør ikke annet :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå