Gå til innhold

Noen som har prøvd ut flere forskjellige typer mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starta med Collett, men jenta var urolig så jeg ble anbefalt å skifte mme, så jeg gikk over til Hipp. Jenta plages mye med magen, og etter å ha prøvd det meste så ble jeg anbefalt å prøve å skifte igjen.

Jeg var slik selv da jeg var lita, og først da jeg fikk nan så roa jeg meg. Så lurer på om frøkna mi kan være lik meg?!

Men, noen som har erfart at deres unger har hatt mageknip, og blitt bedre av å skifte mme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi prøvde først med NAN, men den fikk lillegutt veldig vondt i magen av. Så prøvde vi Collett, den fikk han åsså litt vondt i magen av i tillegg til at han gulpet mye va den. Nå bruker vi Hipp og den liker han kjempe godt =) Men du må huske ha litt maltekstrakt i, ellers får dem som regel hard mage.Og det får dem åsså mageknip av. Svelger hun mye luft når hun spiser?

Skrevet

Gutten vår fikk forstoppelse av nan så skiftet vi til hipp og det ble mye bedre. Gulpet også mye mer av nan. Og kan helt sikkert være annerledes for jenten din, ingen babyer er jo like.

Skrevet

Vi bruker HIPP med 1 ts malteekstrakt i 220 ml. Hun får malteekstrakt i alle mme/grøtmåltider. Har smertelig erfart vondt i magen/hard avføring stakkars, etter at vi startet med dette har hun ikke hatt vondt i magen.

Skrevet

Ja har brukt malt hele tiden jeg. Og prøvd ut med forskjellige mengder, men dårlig resultat. Nå bruker jeg en stoor teskje på 220.

Men så vondt å se på lille frøkna ha så vondt når det starter. Bæsjer ca. annenhver dag nå, og det er MENGDER som kommer ut. Her en dag så lå hun på stellebordet mens jeg masserte magen, og hun fylte opp 3 bleier!! Når hun er ferdig med å bæsje, så ligger hun og gliser og er så fornøgd. Og så sover hun store deler av den dagen. Virker som det er enorm påkjenning å bæsje.

Men hun blir jo like slapp av å ikke bæsje å. Ikke morsomt å se de små ha det så vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...