Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 tipper mange har savnet meg her inne... Men bare tørk tårene dere... for nå er jeg tilbake igjen:-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 har du vært borte, og jeg var ikke her og merket det?? Trist..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 haaaaa... Doppler:-) Det lange kjærlighetsbrevet du sendte meg i forige uke er nok et bevis for at du er en av de som savnet meg mest her inne:-)
IBO<3 Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 hei dryppert! jeg syne du er så ekkel med denne sykdommen din, har du prøvd knipe øvelser? hva med en operasjon? er vel ikke så delikat å gå å dryppe hele tiden..men passer jo bra at du har en fide hund da;)
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Hurra... tror eg Visste det var en grunn til at det var så daff stemning her;)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Glem det ditt lille canestenmonster... ikke rart at du er en miss med slike holdninger til en sexatlet og notorisk sexguru som meg:-) Du er nok bare sjalu for at du ALDRI kommer til å få oppleve meg:-)
IBO<3 Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 hmmm...du sier noe der ja...men sorry, liker sprut, ikke drypp:)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Hvis du går inn på skravle kan du få deg en gruppeopplevelse jeg tror selv du har gått glipp av, sexatleten vår. Muligens får den deg impotent for alltid, det er en del av spenninga.
IBO<3 Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 venter i spenning på svar, spurte de nydelige fruene der inne om vi ikke skulle ta en omgang med gruppesex med det samme de er så godt i gang!
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Søndagen ble med ett mer spennende^^ Massekosing på nett, neiånei nå står ikke verden til påske;)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Jasså:-) Har de forandret diskusjonstema der inne.... Nekter uansett å dra inn dit, da jeg frykter barnevogn, barnesete og mormelkerstatningstråder... Så potensen min består nok i lang tid fremover:-) Men takk for omtanken.... Og til Missen.... Tror du har forvillet deg bort litt nå:-) Her inne ser vi på enslige mødre som desperate og kroniske trøstespisere, så før du begynner med en endeløs diskusjon med meg så bør du tenke deg godt om før du kaster deg inn i diskusjon med meg:-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 hei du også...kreeeemt.. her kaller jeg dere drittkjærringer, så da forventer jeg litt juling tilbake for pokker:-)
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 Hei Yppert! Har du vært på FatCamp nå ? nuss
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 jasså???? tøff mot meg???? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ???:-)
IBO<3 Skrevet 5. august 2007 #18 Skrevet 5. august 2007 diskusjon? sier bare at jeg liker sprut og ikke drypp! og hva du mener om enslige mødre driter vel jeg i, for min del må du bare sitte å trøstespise du også! suss
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 5. august 2007 #19 Skrevet 5. august 2007 Nei jeg var bare helt ærlig - er ikke du instruktør for trygdesnyltende, trøstespisende, "møkkakjerringer" du a? På FatCamp.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #20 Skrevet 5. august 2007 HEHE.. HVORDAN DINE AVFØRINGSPROSEDYRER ER I FORHOLD TIL SPRUT OG DRYPP ER VEL IKKE NOE SOM ANGÅR OSS:-) OG HVORFOR SER JEG NÅ AT CAPSLOCKEN HAR HENGT SEG OPP:-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #21 Skrevet 5. august 2007 Hmmmmmmm... Du kjenner vel ikke tilfeldigvis et bamsemumsmonster som bor litt lengre nord vel???? Jeg med min atletiske og muskuløse kropp har vel ingenting på en fatcamp å gjøre:--)
Marge Simpsons Skrevet 5. august 2007 #22 Skrevet 5. august 2007 HEEEY Yppert. Endelig den lille patetiske mannen jeg ikke kan la vær å like! Skap litt liv her med ditt opprøske navn og skap ny historie på "Ris og ros"! )
IBO<3 Skrevet 5. august 2007 #23 Skrevet 5. august 2007 nei, nå tror jeg ikke du har fattet poenget mitt lille venn!! jeg mener ikke avføring skjønner du, jeg mener det som kommer ut av KUKEN , utløsning heter det vel?! jeg liker at det spruter under utløsning, og ikke drypper... men det er kanskje jeg som har tenkt feil her? ser bare på nicket ditt, DRYPPERT!! :) og ja, jeg skjønner hvorfor du har punktum mellom R og Y, ikke så enkelt å tilstå disse dryppene! men kjære venn, det finnes råd:) masse deilige nusser
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #24 Skrevet 5. august 2007 Jasså den onde ballehårsnapperen som forårsaket at jeg ble homo er tilbake igjen???? har vondt i bjellene ennå... bare så det er sagt:-)
Marge Simpsons Skrevet 5. august 2007 #25 Skrevet 5. august 2007 Skal du nå høre Yppert! Jeg har ikke gjordt deg en DRITT! Dessuten leser du innleggene her på eget ansvar! Ingen ba deg å lese! ) (thihihihihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå